Hei alle sammen

Latterfrosken

Forumet er livet
Takk for gode ord, skal lese alle innlegg etterhvert. Ville bare kjapt innom for å fortelle litt.

Tirsdag 3 januar kl 13.20 startet riene med 10 min mellom. Kl 17.30 var vi på sykehuset, da jeg hadde bare 3-4 min mellom hver ri.
Ble tatt blodtrykk på, og satt på registrering på babyen. Hadde 150/100 i BT.
Og eggehvitte i urinen. Var på kontroll hos legen før på dagen.
Kl. 18.05 ble jeg med hui og hast kjørt inn på fødestua der de tok vannet. Og 4-5 leger og jordmødre stresset noe voldsomt.
Hjertet sluttet og slå... de lette og lette med UL men fant ikke livstegn.
Han var død.....[:(]
Siden jeg hadde feber osv når jeg kom inn, ville de ikke ta keisersnitt... det var for stor risiko.
Uansett var det for sent å redde han.
I går 4 januar kl 1043 ble verdens nydeligste gutt født. Han var 4995 gram og 59 cm.
Stor, men velskapt og fin.
Var sliten etter så mange timer med veer. De mått jo ta han med tang og sugekopp, siden han ikke kom ut bare ved hjelp av veer og press.
Men uansett sår eller ikke, han er fin.
Har hatt han inne hos oss flere ganger, han er så myk og god...
Fått sine egne klær som han skulle ha reist hjem i....
Ingen som vet hvorfor, så etter obduksjonen får vi svar på alt.
Var kjempevondt og reise fra han i dag...han savner sikkert mamman og pappan sin... ligger der alene...

Dette er helt forferdelig, og jeg trodde ikke man kunne oppleve noe så vondt.
Ingen ord kan beskrive hvor vondt der er å miste barnet sitt.

Men takk for alle tanker og ord...det hjelper mye!

Jannicke

Huff herregud.. Tårene bare triller.. Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Du er så utrulig sterk! Alle tankene mine gå til deg.. Mange klemmer fra Linda!

Kondolerer....vet ikke helt hva jeg skal si...
Du er sterk du, blir helt paff jeg..

ORIGINAL: martaIfarta

Kondolerer....vet ikke helt hva jeg skal si...
Du er sterk du, blir helt paff jeg..

Jeg mener det samme... Kondolerer!

Så utrolig trist det som har skjedd, har tenkt masse på deg og gutten din etter jeg fikk høre hva som hadde skjedd.

Du må være verdens sterkeste menneske som klarer å komme inn til oss å fortelle om det som har skjedd!!!! Beundrer deg virkelig!

Lykke til videre, sender masse tanker og klemmer. STÅ PÅ!!

Å kjære deg......Jeg gråter med deg og for deg!

Livet er virkelig så urettferdig...gråter her jeg sitter å leser innlegget ditt, du er ei uvanlig tøff jente som deler tankene, følelsen og historien med oss...tenker så masse på deg..
klem Becca

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, det er bare så ufattelig trist[:(]
Du er en sterk jente du.
Sender deg mange varme tanker til deg og din familie[:)]

Klem[:)]

Ååhhh. Det gjør så utrolig vondt å lese dette. Sitter her å gråter så tårene renner nå..
Hadde jeg kunne tatt litt av din smerte skulle jeg gjort det. Håper at den med tiden viskes litt ut, og at du får det godt, tross alt.. Tenker utrolig mye på deg, og dette som har skjedd. Du er utrolig tapper, og beundrer deg for det.

Med stor medfølelse i sorgen,

klem fra Beate..

Vet ikke hva jeg skal si. Dette er bare så ufattelig trist og urettferdig. [:(][:(]

Kondolerer og sender alle tanker i deres retning.

Stor klem.

Kjære Jannicke!

Vil bare sende deg alle mine tanker og støtte!
Kan ikke sette meg inn i hvordan du har det og hva dere går gjennom.
Kjempelei meg på deres vegne!

Kondolerer!

Klem, Monica

Dette er ikke til å fatte. Jeg er så lei meg. Gråter med deg og dine.

Tom for ord... [&o]
Er bare så ufattelig trist! Føler med dere...

Mange klemmer fra meg. [&o]

Det er så ufattelig og så urettferdig.
Tenker på deg!
Kondolerer.

Vi fikk minnebok med bilder, og hånd og fotavtrykk av sykehuset. Og det ble tatt bildet av oss alle tre sammen..
Skal ha med kamera i morgen. Skal til samtale med prest, og se han i hans egne klær.
Men det er siste gang vi får se sønnen vår...
Orker ikke tanken på at vi ikke får holde han mer... er så urettferdig dette her...

Du er ufattelig sterk!!!!
Det er helt utrolig at du klarer!
Lyset brenner omtrent døgnet rundt hos meg for den lille skatten din!

[:(]tårene bare renner og renner[:(]
ufattelig vondt og trist å lese innlegget ditt.
du er ei sterk jente som kommer inn her å dele dette med oss!!

mine dypeste medfølelse til deg og din familie!!

mange gode klemmer![:(]

ORIGINAL: jannicke T

Vi fikk minnebok med bilder, og hånd og fotavtrykk av sykehuset. Og det ble tatt bildet av oss alle tre sammen..
Skal ha med kamera i morgen. Skal til samtale med prest, og se han i hans egne klær.
Men det er siste gang vi får se sønnen vår...
Orker ikke tanken på at vi ikke får holde han mer... er så urettferdig dette her...

Ja, det er så urettferdig.. Skulle aldri ha skjedd! Vit at jeg er her for deg.. Håper bare du får all den hjelp du trenger..

Må først si at jeg BEUNDRER deg stort for ditt mot til å komme inn her og fortelle oss hva som hendte!! Men det er så ufattelig trist [:(][:(] Blir tom for ord..

Kondolerer og tenker på deg masse!

Finner ikke ord,jeg.. Sender deg min dypeste medfølelse, du og dine er i tankene mine [8|]

Back
Topp