Hd live ultralyd!

Henni77

Med overraskelse i magen!
Fikk idag vite av jordmor at de har bestilt den type apparat , er på plass om kun kort tid! Blir fantastisk å få oppleve det på ultralyden i uke 27/28... Noen som har prøvd? Prøv evt å Google , helt utrolige bilder!

Wow!!! Det hørtes gøy ut :D

Var på tidlig ultralyd, og da var det 4d ultralyd. Det var tøft. Men om det er det samme som du skal på, det vet jeg ikke. Men det blir sikkert bra når du skal dit. Morro å se:)

Er det bare jeg som syns de bildene er litt ekle? *grøsser* Tror det er noe med hudfargen å gjøre..

• Liker
Reactions: H27
Så spennende Henni77 :):):)

Da vi var på ordinær UL på Haukeland i uke 18 fikk vi se lille jenten vår i 4D, så utrolig fasinerende hvor mye en får sett :)
Vi har bestillt 3D UL i uke 28 :):) gleder oss veldig :)

Vi skal på 3D UL i uke 26 (anbefales å gå tidligere med tivllinger før det blir for trangt inni der ;) ).
Er kjempe spent!!!

3D harjeg fått hver gang! Moro.. Dette blir litt annet enn det igjen!
Hehe ja, det blir det nok - men vi har ikke fått noe tilbud om det (eller hørt noe om det osv) så etter vanlige ultralyder så blir kanskje 3d litt spesielt likevel?

Skal dit på UL igjen om noen uker - er det hos Kvinnedoktor det nye apparatet kommer? Eller har jordmor også?

Uansett veldig fornøyd med stedet :-)

Hd live er det samme som 4d visstnok! ;) Jeg skal på det på Jessheim den 11. oktober... Koster 1600 kr, så håper det er verdt det :)

Skal dit på UL igjen om noen uker - er det hos Kvinnedoktor det nye apparatet kommer? Eller har jordmor også?

Uansett veldig fornøyd med stedet :-)
Det er hos kvinnedoktoren... Kjører du full pakke der? Jeg gjør det så medfølger jo dette også!

Back
Topp