Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3D harjeg fått hver gang! Moro.. Dette blir litt annet enn det igjen!Vi skal på 3D UL i uke 26 (anbefales å gå tidligere med tivllinger før det blir for trangt inni der).
Er kjempe spent!!!
Hehe ja, det blir det nok - men vi har ikke fått noe tilbud om det (eller hørt noe om det osv) så etter vanlige ultralyder så blir kanskje 3d litt spesielt likevel?3D harjeg fått hver gang! Moro.. Dette blir litt annet enn det igjen!
Ja, absolutt! Man får jo kjempefinebilder synes jeg av 3D!Hehe ja, det blir det nok - men vi har ikke fått noe tilbud om det (eller hørt noe om det osv) så etter vanlige ultralyder så blir kanskje 3d litt spesielt likevel?
Det er hos"kvinnedoktoren og jordmoren" i Tønsberg.Hvor tar du ultralyd Henni77?Jeg har bare vært på en ordinær ultralyd, men lyst til å ta 3D også!
Hos Lundring?Hd live er det samme som 4d visstnok!Jeg skal på det på Jessheim den 11. oktober... Koster 1600 kr, så håper det er verdt det
![]()
Åh? Trodde ikke det... Det har de nemlig på det "gamle" apparatet? Er ikke 4d 3D i film versjon ?Hd live er det samme som 4d visstnok!Jeg skal på det på Jessheim den 11. oktober... Koster 1600 kr, så håper det er verdt det
![]()
Det er hos kvinnedoktoren... Kjører du full pakke der? Jeg gjør det så medfølger jo dette også!Skal dit på UL igjen om noen uker - er det hos Kvinnedoktor det nye apparatet kommer? Eller har jordmor også?
Uansett veldig fornøyd med stedet![]()
Men skal ikke påstå noe altså... Men det er det jeg har lest og blitt fortalt.... Kan være jeg har misforstått alt!Åh? Trodde ikke det... Det har de nemlig på det "gamle" apparatet? Er ikke 4d 3D i film versjon ?
Men skal ikke påstå noe altså... Men det er det jeg har lest og blitt fortalt.... Kan være jeg har misforstått alt!
AhaHd live er det samme som 4d visstnok!Jeg skal på det på Jessheim den 11. oktober... Koster 1600 kr, så håper det er verdt det
![]()