Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal også til Lundring, time i slutten av oktobergleder meg så innmari
![]()
Oj, må man ta det tidligere når morkaka er forran? Det viste jeg ikke - og jeg har to forran der! :S Har time i uke 26, så det går vel kanskje greit, men iom at det er tvillinger skal man uansett ta tidligere. Håper det ikke blir "for sent" pga morkakene :SSkal til 4D-ultralyd på Familieklinikken 1.oktober. Må ta det i uke 25/26 grunnet morkake på fremsiden. Å som jeg gleder meg etter å ha fulgt med denne tråden![]()
Jeg skulle opprinnelig bestille time til etter uke 28, men siden jeg har vært der før, for tidlig ultralyd, husket jordmoren at jeg har morkake fremme, så da anbefalte hun at vi tar en time litt tidligere. For da er det bedre plass i magen og mulighetene for gode bilder bedreOj, må man ta det tidligere når morkaka er forran? Det viste jeg ikke - og jeg har to forran der! :S Har time i uke 26, så det går vel kanskje greit, men iom at det er tvillinger skal man uansett ta tidligere. Håper det ikke blir "for sent" pga morkakene :S
Aha... Jeg får sende dem en mail og høre om det er lurt å flytte på timen.Jeg skulle opprinnelig bestille time til etter uke 28, men siden jeg har vært der før, for tidlig ultralyd, husket jordmoren at jeg har morkake fremme, så da anbefalte hun at vi tar en time litt tidligere. For da er det bedre plass i magen og mulighetene for gode bilder bedre![]()