Hcg

Jeg var så fornøyd med resultatene fra blodprøvene mine, 87 på 13 dpo og 204 på 15 dpo, men så ringte legen for å gi meg resultatene i dag. Han ville helst ha sett en tripling i løpet av 48 t så tidlig i svangerskapet. Andre som hørt det samme? Dette er min fjerde graviditet i år og jeg orker bare ikke gå inn i samme bekymringene igjen..:sorry:
Nei, hcg er individuelt og man sier at 48 timer doblingstid er det man ønsker når hcg er under 1200. Det går gjerne litt fortere helt i starten, men hcg er også veldog individuelt. Så jeg ville ikke bekymret meg. Skal du ta ny hcg?

Nei, hcg er individuelt og man sier at 48 timer doblingstid er det man ønsker når hcg er under 1200. Det går gjerne litt fortere helt i starten, men hcg er også veldog individuelt. Så jeg ville ikke bekymret meg. Skal du ta ny hcg?
Ja, er jo det jeg også mente jeg kunne fra før, så ble litt usikker når legen helst ville se en tripling på 48 timer:whacky011 Det ble ikke lagt opp til ny hcg, og jeg hadde det litt for travelt til å spørre, men tenker jeg ringer nok neste uke igjen:greet025 Har fått henvisning til sykehuset for tidlig ultralyd når jeg i følge mens er 9+0 (8+1 i følge meg selv), men jeg har likevel bestilt privat når jeg i følge min utregning er 6+4. Blir for lenge å vente for meg:laughing002

Ja, er jo det jeg også mente jeg kunne fra før, så ble litt usikker når legen helst ville se en tripling på 48 timer:whacky011 Det ble ikke lagt opp til ny hcg, og jeg hadde det litt for travelt til å spørre, men tenker jeg ringer nok neste uke igjen:greet025 Har fått henvisning til sykehuset for tidlig ultralyd når jeg i følge mens er 9+0 (8+1 i følge meg selv), men jeg har likevel bestilt privat når jeg i følge min utregning er 6+4. Blir for lenge å vente for meg:laughing002
Ut i fra de tallene du har fått så ville jeg ikke stresset :Heartred

IMG_0796.jpegFant dette på nettet! :Heartpink Jeg tror det er store variasjoner men jeg syns absolutt tallene dine høres bra ut.

Tok HCG i uke 4+3 som var på 554, tok ny test etter 8 dager, altså 5+4 som var på 12029. Jeg har egentlig aldri målt HCG tidligere men etter spontanabort i juli klarte jeg ikke slå meg til ro bare med to streker på testen, men det var i alle fall god stigning så det tyder bra. Har privat UL på fredag og håper at alt er bra! Enn så lenge har jeg ikke klart å ha noen følelsesmessige reaksjoner til graviditeten og jeg holder det fullstendig på avstand - så nå håper jeg å kunne få se hjerteslag og begynne å glede meg :Heartred

Ser ut som det går veldig opp med min hcg om dagen, tror dagens blir siste prøve jeg tar.
Hcg 4+0 132
Hcg 4+2 365
Hcg 4+4 775
Hcg 5+1 4984
Er det bare noen som får lov å ta slike prøver? Har ikke fått tilbudt det.. spurte legen også. Han sa det ikke var nødvendig når jeg hadde så mange positive tester..

Er det bare noen som får lov å ta slike prøver? Har ikke fått tilbudt det.. spurte legen også. Han sa det ikke var nødvendig når jeg hadde så mange positive tester..
Hørt at det er veldig forskjellig på legene om de lar deg ta det eller ikke. Ofte så må man ha en litt spesiell grunn f.eks mistet noen ganger/mistenker exu. Etc. Min lege har ikke vært restriktiv med det. Tok aldri med første. Tok 1 g-test og det var det :hilarious:

Jeg fikk grunnet noen kjemiske bak meg, hun mente det ikke var nødvendig men at om det beroliget meg så kunne jeg :love017

Jeg får det grunnet habituel abort og støttemedisin i svangerskap. Man kan også få det dersom det er mistanke om spontanabort, missed abortion eller ex.u.

Back
Topp