Hcg

Hcg kan variere veldig fra person til person så det viktigste er stigningen. Men ja, det hørtes veldig mye ut til 5+1! Er du sikker på tidspunkt for eggløsning, eller kan du være lengere på vei?

Jeg var å tok ny hcg test i dag, og den var på 20,000! Så den har jo ikke doblet seg enda..

Jeg var å tok ny hcg test i dag, og den var på 20,000! Så den har jo ikke doblet seg enda..
Var det 48 timer mellom prøvene? Husk at hcg dobler seg saktere etterhvert som det øker. Teksten under er fra fürst.no1000019898.jpg

Var det 48 timer mellom prøvene? Husk at hcg dobler seg saktere etterhvert som det øker. Teksten under er fra fürst.noVis vedlegget 470856
Var nok mer typ 44 timer, så da er vel det også grunnen til at den ikke har doblet seg da.. tror du ikke? Syntes det her er vanskelig. Men tenker så lenge den øker så går det greit. Prøver i alle fall å tenke det

Var nok mer typ 44 timer, så da er vel det også grunnen til at den ikke har doblet seg da.. tror du ikke? Syntes det her er vanskelig. Men tenker så lenge den øker så går det greit. Prøver i alle fall å tenke det
Som du ser ut av teksten jeg la ved så skal den ikke doble seg på 2 døgn når den er over 1200, da er det hvert 3. Døgn. Og over 6000 så er det hvert 4. Døgn. Så du må regne anderledes på det når det er såpass høyt :Heartred

• Liker
Reactions: SDK
Back
Topp