Ja ikkesant! Skal fader ikke tro på de ClearBlue digitale 100%.. jeg har kasta bort så mye penger si siste dagene..Jeg har likt som deg. 5+2 (21dpt2dp). får dye stealer på strimmel, men clearblue sier 2-3. HCG i dag sa 3813.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikkesant! Skal fader ikke tro på de ClearBlue digitale 100%.. jeg har kasta bort så mye penger si siste dagene..Jeg har likt som deg. 5+2 (21dpt2dp). får dye stealer på strimmel, men clearblue sier 2-3. HCG i dag sa 3813.
Ja de digitale har blitt veldig ustabile, min slo ikke ut på 3+ på 4600hcg og de skal slå ut på 2700 leste jeg meg til.Ja ikkesant! Skal fader ikke tro på de ClearBlue digitale 100%.. jeg har kasta bort så mye penger si siste dagene..
Ja, men sist svangerskap hadde jeg nesten ikke dye-stealer og var 5+0 når jeg fikk 3+ så det viser bare hvor forskjellig de er også..Ja de digitale har blitt veldig ustabile, min slo ikke ut på 3+ på 4600hcg og de skal slå ut på 2700 leste jeg meg til.
Ja, samme her. Likevel klarer jeg ikke å slutte å ta de!Ja ikkesant! Skal fader ikke tro på de ClearBlue digitale 100%.. jeg har kasta bort så mye penger si siste dagene..

Det jeg har lært er at etter 7+0 så er ultralyd ett mye nytigere verktøy, så etter det bør man ikke ta hcg, bare ultralyd.Her er mine hCG målinger. Vet ikke hvor nyttig det er å ta de nå i uke 8-9. Noen steder står det at det ikke er så nyttig da de når ett platå rundt uke 10. Men skal hvertfall ikke plutselig droppe. Syns mine har fått veldig lang doblingstid de 2 siste målingene...men kanskje for at de har nådd såpass høye nivåer. De har jo økt.. de stemmer godt innenfor ukene, men nivåene spriker veldigpå uke 7-10.
Vis vedlegget 470707
Ja jeg så det en eller annen plass, har ul neste ukeDet jeg har lært er at etter 7+0 så er ultralyd ett mye nytigere verktøy, så etter det bør man ikke ta hcg, bare ultralyd.
mistet i uke 9 sist, så vet ikke helt hva eller når jeg kommer til å føle meg beroliget.Hcg kan variere veldig fra person til person så det viktigste er stigningen. Men ja, det hørtes veldig mye ut til 5+1! Er du sikker på tidspunkt for eggløsning, eller kan du være lengere på vei?Hei,
Jeg er så forvirret rundt dette med hcg. Jeg hadde en MA i juli, og har derfor vært veldig nervøs under denne graviditeten. I dag er jeg 5+2, men på kvelden 5+0 hadde jeg en mini blødning. Det har ikke vært noe senere og jeg går på progrestoron som tydeligvis kan gjøre at man blør litt. Likevel hadde jeg full panikk, så fikk tatt en hcg prøve i går. I dag fikk jeg svar om at den var på 14,000!! Er ikke dette alt for høyt? Skal ta en ny en i morgen for å se variasjonen. Noen andre som har fått sånne resultater? Ser veldig mye ut ift andre her som er 5+1?
14000 høres ekstremt høyt ut. Jeg hadde 4100 ved samme tidspunkt. Kanskje du har tvillinger?Hei,
Jeg er så forvirret rundt dette med hcg. Jeg hadde en MA i juli, og har derfor vært veldig nervøs under denne graviditeten. I dag er jeg 5+2, men på kvelden 5+0 hadde jeg en mini blødning. Det har ikke vært noe senere og jeg går på progrestoron som tydeligvis kan gjøre at man blør litt. Likevel hadde jeg full panikk, så fikk tatt en hcg prøve i går. I dag fikk jeg svar om at den var på 14,000!! Er ikke dette alt for høyt? Skal ta en ny en i morgen for å se variasjonen. Noen andre som har fått sånne resultater? Ser veldig mye ut ift andre her som er 5+1?
Ja helt sikker, fikk positiv eggløsning test og ble inseminert samme dag (på klinikk i Danmark). Syntes det er veldig rart - men ja, får se etter prøven i morgenHcg kan variere veldig fra person til person så det viktigste er stigningen. Men ja, det hørtes veldig mye ut til 5+1! Er du sikker på tidspunkt for eggløsning, eller kan du være lengere på vei?
OMG det er skummelt å tenke på jeg er alene, så det hadde blitt litt mye av det gode14000 høres ekstremt høyt ut. Jeg hadde 4100 ved samme tidspunkt. Kanskje du har tvillinger?
Da ville jeg nok spandert på meg en ekstra ultralyd om en ukes tid! Høy hcg kan være en individuel variasjon (at din kropp reagerer med høy produksjon) det kan komme av tvillinger, men også blæremola eller kromosomale avvik. Den vanligste årsaken er tvillinger.Ja helt sikker, fikk positiv eggløsning test og ble inseminert samme dag (på klinikk i Danmark). Syntes det er veldig rart - men ja, får se etter prøven i morgen
Ja har tidlig ultralyd 6 oktober så da får jeg jo vite det da. Ville være sikker på at det var hjerteslag så tok litt senere.Da ville jeg nok spandert på meg en ekstra ultralyd om en ukes tid! Høy hcg kan være en individuel variasjon (at din kropp reagerer med høy produksjon) det kan komme av tvillinger, men også blæremola eller kromosomale avvik. Den vanligste årsaken er tvillinger.
Var det inseminering i helt naturlig syklus eller brukte noe noen medisiner for å fremme eggløsning?Ja har tidlig ultralyd 6 oktober så da får jeg jo vite det da. Ville være sikker på at det var hjerteslag så tok litt senere.
Nei helt naturlig syklus - så ingenting som kunne påvirke dette.Var det inseminering i helt naturlig syklus eller brukte noe noen medisiner for å fremme eggløsning?
Hmm, nei altså jeg holder en knapp på tvillingerNei helt naturlig syklus - så ingenting som kunne påvirke dette.
Må høre litt med legen min i morgen.

Samme herJa, samme her. Likevel klarer jeg ikke å slutte å ta de!