Hcg

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Noen flere som tar/har tatt hcg prøver? Jeg tar pga habituel abort. Tok en i går (4+0) som var 132, veldig fornøyd med den målingen for den er litt høyere enn jeg har hatt med tidligere terminspirer i forhold til tidspunkt :Heartred

Noen flere som tar/har tatt hcg prøver? Jeg tar pga habituel abort. Tok en i går (4+0) som var 132, veldig fornøyd med den målingen for den er litt høyere enn jeg har hatt med tidligere terminspirer i forhold til tidspunkt :Heartred
Jeg hadde 130 sist graviditet 4+0 og han er straks 11 måneder gammel :Heartred

Jeg har også tatt blodprøver pga habituell abort. Fikk nettopp svar på onsdagens prøve og den var 87. Ganske sikker på jeg var 13 dpo da. Har tatt ny blodprøve i dag, så er spent på den :smiley-bounce012 I følge fastlegen er jeg 4+4 i dag, men forrige blødning var etter kjemisk graviditet, så klarer ikke helt å forholde meg til den.

Jeg har også tatt blodprøver pga habituell abort. Fikk nettopp svar på onsdagens prøve og den var 87. Ganske sikker på jeg var 13 dpo da. Har tatt ny blodprøve i dag, så er spent på den :smiley-bounce012 I følge fastlegen er jeg 4+4 i dag, men forrige blødning var etter kjemisk graviditet, så klarer ikke helt å forholde meg til den.
Spennende! Håper på nydelig doblingstid! :Heartred

Jeg ble gravid gjennom IVF. Satte inn 5-dagers embryo 3.september og tok blodprøve 15.sep (12 dager senere). Ifølge graviditets-uke kalkulatoren var jeg da 4+2 på vei. HCG var 899. :flower
Nå er jeg 5+0, men har ikke målt mer HCG siden den var så høy.

Jeg var så fornøyd med resultatene fra blodprøvene mine, 87 på 13 dpo og 204 på 15 dpo, men så ringte legen for å gi meg resultatene i dag. Han ville helst ha sett en tripling i løpet av 48 t så tidlig i svangerskapet. Andre som hørt det samme? Dette er min fjerde graviditet i år og jeg orker bare ikke gå inn i samme bekymringene igjen..:sorry:

Back
Topp