Hcg

Ja, det er tilfredsstillende økning det:happy:

Ja, man blir gal av det!:nailbiting:
Stoler ikke på strimler jeg:hilarious: liker digital:p
Er du mange dpo?:Heartred

18 dpo i dag - fikk 2-3 på digital 13 dpo, testet igjen i dag -fortsatt 2-3.
Æsj altså.. :hungover: ...får vente et par dager til før jeg tester med den siste digitale.
Har du fått 3+?

Æsj altså.. :hungover: ...får vente et par dager til før jeg tester med den siste digitale.
Har du fått 3+?
Da tror jeg du har en fin stigning hvertfall:happy:
jeg fikk ikke 2-3 før søndagen, testet ikke på lørdagen da. Men for at man skal få 3+, så må man ha en hcg på over 2753.:)

Vedlegg

• 1E188163-2160-4F5B-B27E-2E4F05339125.jpeg
    1E188163-2160-4F5B-B27E-2E4F05339125.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 20
Har du fått 3+?
Får ikke til å redigere innlegget mitt:meh:
Men nei, langt i fra å få 3+ enda. Men tenkte å kjøpe en digital og prøve å regne på når jeg evt bør få 3+. Og teste da, bare for å se.:)

Får ikke til å redigere innlegget mitt:meh:
Men nei, langt i fra å få 3+ enda. Men tenkte å kjøpe en digital og prøve å regne på når jeg evt bør få 3+. Og teste da, bare for å se.:)

stoler ikke helt på den ukeindikatoren heller, - fikk 2-3 med hcg på 56. Og den skal ikke slå ut før 153. He he.
Nei.. nå er det kveld, og julaften i morgen:chicken:
Håper vi sammen kan klare å legge tester bort litt i morgen da :santa
Godjulklem fra meg

stoler ikke helt på den ukeindikatoren heller, - fikk 2-3 med hcg på 56. Og den skal ikke slå ut før 153. He he.
Nei.. nå er det kveld, og julaften i morgen:chicken:
Håper vi sammen kan klare å legge tester bort litt i morgen da :santa
Godjulklem fra meg
Oj:yuck: Snodige greier.
Ja i morgen er det ikke noe testing. Skal nok tro vi klarer det;)
Good juul!:santa

Jaa, den hat steget til 577:Heartred Så håper bare spiren sitter:smiley-angelic001 Men mye kan fortsatt skje.

Det er jo kjempefin økning og helt innenfor normalområdet! Har skjønt at det er STORE individuelle forskjeller på hcg. Jeg hadde over 600 på dag 4+1 denne gangen og hadde 1800 på dag 4+3 i forrige svangerskap (som endte i MA). Høye verdier er ingen garanti for at det går bra. Det viktigste er at verdiene stiger, og det gjør de jo hos deg! :)

Det er jo kjempefin økning og helt innenfor normalområdet! Har skjønt at det er STORE individuelle forskjeller på hcg. Jeg hadde over 600 på dag 4+1 denne gangen og hadde 1800 på dag 4+3 i forrige svangerskap (som endte i MA). Høye verdier er ingen garanti for at det går bra. Det viktigste er at verdiene stiger, og det gjør de jo hos deg! :)
Ja, ser det er veldig stor forskjell. Var veldig treigt til meg, for i går var jeg 5+2 og hadde 577, men noen har jo treg stigning i starten.
Så krysser fingrene på at spiren sitter denne gang:smiley-angelic001

Jeg har tatt hcg blodprøver fordi jeg har hatt 2 exu og da vil fastlegen se at det er normal stigning. Vi er også gravid igjennom IVF nå så da er det normal prosedyre tror jeg:)

3+6 - hcg 106
4+1 - hcg 204
4+5 - hcg 1163
5+0 - hcg 2351

Hcg er veldig individuelt, det er stigningen som er viktig :)

Jeg har tatt hcg blodprøver fordi jeg har hatt 2 exu og da vil fastlegen se at det er normal stigning. Vi er også gravid igjennom IVF nå så da er det normal prosedyre tror jeg:)

3+6 - hcg 106
4+1 - hcg 204
4+5 - hcg 1163
5+0 - hcg 2351

Hcg er veldig individuelt, det er stigningen som er viktig :)
Sykt hvor stor forskjell det er fra svangerskap til svangerskap. Jeg hadde 214 på 5+0 liksom. Du har jo over 2100 mer:wideyed:

Hei frøkner!:happy:

Lurte litt på dere som har vært å sjekket hcg, hva hadde dere?
Selv hadde jeg 214 på 18dpo. Det er vel litt lavt tror jeg, men innafor.
Har også vært å tatt i dag, men det er ikke sikkert jeg får svar før i romjulen.:shifty:

Hadde hcg 2200 på 19dpo,og 7500 på 23 dpo. Fikk vite at økningen er innenfor. Tenkte at hcg var litt høy, så kanskje egget festet seg raskere enn antatt (altså jeg er litt lenger på vei)?:pompus:
Er visst veldig individuelt..

Hadde hcg 2200 på 19dpo,og 7500 på 23 dpo. Fikk vite at økningen er innenfor. Tenkte at hcg var litt høy, så kanskje egget festet seg raskere enn antatt (altså jeg er litt lenger på vei)?:pompus:
Er visst veldig individuelt..
Oij! Ja, det var mye høyere!
Er det rart at man blir nervøs, når det er så forskjellig når mange har skyhøyt mens andre har veldig lavt:bag:
Ja, det kan vel feste seg rundt 5dpo. Men ellers så har du bare veldig høy hcg:)

Jeg fikk svarene idag og er litt bekymret da det ikke er nært en dobling engang. Hadde TUL samme dag som viste hjerteslag, men får en dårlig følelse nå.

27 dpo: (5+5) 28 800
29 dpo: (6+1) 37 100

Skjønner det slik at tallet er mer uviktig men doblingen essensiell? :/

Jeg fikk svarene idag og er litt bekymret da det ikke er nært en dobling engang. Hadde TUL samme dag som viste hjerteslag, men får en dårlig følelse nå.

27 dpo: (5+5) 28 800
29 dpo: (6+1) 37 100

Skjønner det slik at tallet er mer uviktig men doblingen essensiell? :/

Disse tallene ser jo veldig fine ut:) Har forstått det slik at etterhvert dobles ikke hcg annethvert døgn, men 3.hvert, og deretter 4.hvert døgn. Dette fikk i allefall jeg forklart sist svangerskap når jeg følte samme usikkerhet etter en måling. Viser til info fra Furst sine nettsider:)

Vedlegg

• Screenshot_20201228_120522.jpg
    Screenshot_20201228_120522.jpg
    51,7 KB · Visninger: 15
Disse tallene ser jo veldig fine ut:) Har forstått det slik at etterhvert dobles ikke hcg annethvert døgn, men 3.hvert, og deretter 4.hvert døgn. Dette fikk i allefall jeg forklart sist svangerskap når jeg følte samme usikkerhet etter en måling. Viser til info fra Furst sine nettsider:)

Åh tusen takk for beroligende ord og den lenken! Da ser det jo it å være akkurat innenfor :)

5+2: 4681
5+6: 12401

Testet pga tidligere spontanaborter.
Økningen stemmer godt overens med det i lenken fra Fürst. Litt over dobbel økning på 4 døgn ca.

Oij! Ja, det var mye høyere!
Er det rart at man blir nervøs, når det er så forskjellig når mange har skyhøyt mens andre har veldig lavt:bag:
Ja, det kan vel feste seg rundt 5dpo. Men ellers så har du bare veldig høy hcg:)
Det viktigste er vel stigningen, selve tall varierer veldig. :Heartred Syntes det var rart å ha så høy hcg, hadde jo nesten ingen symptomer og derfor ville måle den. :smiley-ashamed004 Nå er jeg spent på tul, det er jo mulig at jeg er noen dager foran schedule. :confused004

Det viktigste er vel stigningen, selve tall varierer veldig. :Heartred Syntes det var rart å ha så høy hcg, hadde jo nesten ingen symptomer og derfor ville måle den. :smiley-ashamed004 Nå er jeg spent på tul, det er jo mulig at jeg er noen dager foran schedule. :confused004
Ei jeg kjenner har også veldig høy hcg. Ja, mener det er det viktigste!:) Åh, det blir spennende og se:happy: Har selv fått time 07.01, men skal avbestille og fikse ny. Da jeg plutselig fikk melding om at jeg hadde fått time til en mannlig gynekolog. Deet har jeg ikke så lyst til:stop::yuck:

Ei jeg kjenner har også veldig høy hcg. Ja, mener det er det viktigste!:) Åh, det blir spennende og se:happy: Har selv fått time 07.01, men skal avbestille og fikse ny. Da jeg plutselig fikk melding om at jeg hadde fått time til en mannlig gynekolog. Deet har jeg ikke så lyst til:stop::yuck:
Ikke for å kuppe tråden her, men jeg har faktisk ikke funnet noen gynekologer jeg har trivdes med før jeg begynte å gå til han jeg har nå. Var kjempeskeptisk til mannlig gynekolog, og ble veldig positivt overrasket! :) Kan være verdt å gi den mannlige gynekologen en sjans hvis man ikke er altfor ukomfortabel med det.

Ikke for å kuppe tråden her, men jeg har faktisk ikke funnet noen gynekologer jeg har trivdes med før jeg begynte å gå til han jeg har nå. Var kjempeskeptisk til mannlig gynekolog, og ble veldig positivt overrasket! :) Kan være verdt å gi den mannlige gynekologen en sjans hvis man ikke er altfor ukomfortabel med det.

Har også best erfaring med mannlige! :)

Back
Topp