Hcg

Lenus

Glad i forumet
Septemberlykke 2021
Hei frøkner!:happy:

Lurte litt på dere som har vært å sjekket hcg, hva hadde dere?
Selv hadde jeg 214 på 18dpo. Det er vel litt lavt tror jeg, men innafor.
Har også vært å tatt i dag, men det er ikke sikkert jeg får svar før i romjulen.:shifty:

Håper ikke dette blir oppfattet feil, for er genuint bare nyskjerrig, men er det vanlig å drive å sjekke HCG før en er på første kontroll? Har aldri hørt noen gjøre det før jeg kom inn her hvor jeg føler «alle» gjør det? :anyone

Håper ikke dette blir oppfattet feil, for er genuint bare nyskjerrig, men er det vanlig å drive å sjekke HCG før en er på første kontroll? Har aldri hørt noen gjøre det før jeg kom inn her hvor jeg føler «alle» gjør det? :anyone

Jeg tror ikke det er vanlig å sjekke på første kontroll heller? Jeg har aldri gjort det :)

Etter på ha lest meg opp og ned etter å ha tatt prøver selv, så er det stigningen som er den viktigste. :Heartred Det blir spennende å se hva den nye verdien er på da, men kjedelig t du må vente så lenge på svaret :gen113 blir holdt lenge på pinebenken.
Fikk du første prøvesvar fra Fürst?

Etter på ha lest meg opp og ned etter å ha tatt prøver selv, så er det stigningen som er den viktigste. :Heartred Det blir spennende å se hva den nye verdien er på da, men kjedelig t du må vente så lenge på svaret :gen113 blir holdt lenge på pinebenken.
Fikk du første prøvesvar fra Fürst?
Ja, fürst ja. Jaa veldig, hvertfall når eneste man tenker er at man mister igjen:(

Nei det er ikke vanlig å sjekke... sjekket en gang pga blødning og det endte i sa... to velfødde barn og et godt i produksjonen og ikke testet hcg på de. Så det er unntaket og ikke regelen men mange som tester uroer seg får svaret og søker råd

Nei det er ikke vanlig å sjekke... sjekket en gang pga blødning og det endte i sa... to velfødde barn og et godt i produksjonen og ikke testet hcg på de. Så det er unntaket og ikke regelen men mange som tester uroer seg får svaret og søker råd
Skjønner! :) Det Viktigste er jo å få den tryggheten hver enkelte trenger :)

Det er jo tilfredsstillende økning? :Heartred

men deler den bekymringen din altså.. klarer ikke legge fra meg testene.. og nå synes jeg det er en forskjell på stimmelen fra mandag og til den tatt i dag. Blir helt koko! :bag:

Det er jo tilfredsstillende økning? :Heartred

men deler den bekymringen din altså.. klarer ikke legge fra meg testene.. og nå synes jeg det er en forskjell på stimmelen fra mandag og til den tatt i dag. Blir helt koko! :bag:
Ja, det er tilfredsstillende økning det:happy:

Ja, man blir gal av det!:nailbiting:
Stoler ikke på strimler jeg:hilarious: liker digital:p
Er du mange dpo?:Heartred

Back
Topp