Hcg

Ei jeg kjenner har også veldig høy hcg. Ja, mener det er det viktigste!:) Åh, det blir spennende og se:happy: Har selv fått time 07.01, men skal avbestille og fikse ny. Da jeg plutselig fikk melding om at jeg hadde fått time til en mannlig gynekolog. Deet har jeg ikke så lyst til:stop::yuck:
Ååhh forstår deg godt, er ikke noe fan av mannlige gynekologer heller. Jeg skjønner jo at de er profesjonelle og alt det der, men jeg blir bare så ukomfortabel at det blir ekkelt. :yuck:
Har time 8.01 hos en jordmor i Oslo, så får vi se hvordan det går. Nå har jeg ventet lenge, får ikke tul før jeg er 8+4 liksom. :rolleyes:

Ikke for å kuppe tråden her, men jeg har faktisk ikke funnet noen gynekologer jeg har trivdes med før jeg begynte å gå til han jeg har nå. Var kjempeskeptisk til mannlig gynekolog, og ble veldig positivt overrasket! :) Kan være verdt å gi den mannlige gynekologen en sjans hvis man ikke er altfor ukomfortabel med det.
Ja, folk er jo forskjellige:) Jeg har aldri likt gynekolog nå særlig. Og har hørt ting om mannlige, så da foretrekker jeg kvinnelige:yuck:

Last edited:
Ååhh forstår deg godt, er ikke noe fan av mannlige gynekologer heller. Jeg skjønner jo at de er profesjonelle og alt det der, men jeg blir bare så ukomfortabel at det blir ekkelt. :yuck:
Har time 8.01 hos en jordmor i Oslo, så får vi se hvordan det går. Nå har jeg ventet lenge, får ikke tul før jeg er 8+4 liksom. :rolleyes:
Ja, samma her. Synes det er ekkelt:yuck:
Skal bli gått å få kommet in på tul da:happy:

Back
Topp