Hcg stiger ikke riktig :(

Hcg var 3144 idag :) så det er vel ok. Skal få innvendig ul på mandag!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Kjempe bra!!! dette går riktig vei vettu :) Skjønner at ting ikke er helt lett for deg, men trur dte ordner seg fint for deg <3

Lykke til i kveld :)

Hadde ul nå og han så kun en liten fostersekk.. ikke noe embryo. . Ikke noe hjerte. . Hadde håpet sånn :( gråter og er hormonell nå.. for en karusell alt er..

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Hva som gjør at hcg stiger da? Hvor langt er du på vei nå?

Vet ikke.. 5+5..

Skal se om jeg finner bilde mitt fra 6 +3. har et fra uke 5 og men altså man ser bare en prikk å fostersekken er tom da. Det er nesten umulig å se et foster inni der. I uke 6+3 så vi en liiiten strek og en prikk med hjerte som banka da, og i uke 5 var det bare en prikk som var fostersekken men så INGENTING inni der.
Blør du?
Om hcg stiger og du ikke blør så er du jo enda gravid. Vent til i uke 6 så kanskje du kan se hjerte banke på en liten strek. Skjer mye på de neste dagene :) Noen ganger sier de jo at egget går i dvale en stund også og de vokser i rykk å napp. da jeg var 6+3 sier de jeg kanskje var i uke 5 mens da jeg var 8+4 sa de jeg var 9 + 5 fordi babyen vokser i rykk å napp helt frem til uke 18 :) Det er derfor de setter terminen i uke 18 :)

Skal se om jeg finner bilde mitt fra 6 +3. har et fra uke 5 og men altså man ser bare en prikk å fostersekken er tom da. Det er nesten umulig å se et foster inni der. I uke 6+3 så vi en liiiten strek og en prikk med hjerte som banka da, og i uke 5 var det bare en prikk som var fostersekken men så INGENTING inni der.
Blør du?
Om hcg stiger og du ikke blør så er du jo enda gravid. Vent til i uke 6 så kanskje du kan se hjerte banke på en liten strek. Skjer mye på de neste dagene :) Noen ganger sier de jo at egget går i dvale en stund også og de vokser i rykk å napp. da jeg var 6+3 sier de jeg kanskje var i uke 5 mens da jeg var 8+4 sa de jeg var 9 + 5 fordi babyen vokser i rykk å napp helt frem til uke 18 :) Det er derfor de setter terminen i uke 18 :)
Ja.. Så prikken godt og den har ikke vært der tidligere men den var helt tom og veldig liten.. :( det er sikkert å overreagere men jeg er bare så utmattet og lei.. over 3 uker på sykehuset og en berg og dalbane av smerter både fysisk og psykisk.. vil ikke dette igjen,vil være ferdig! Det ble så voldsomt.. hadde lest om folk på nettet som hadde sett hjerte i uke 5.. og da håpet jeg sånn.. hcg har steget til 5800..

Legen sa at uten embryo så er man ikke gravid. . Så da er jeg vel ikke det.. ikke enda iallfall.. :(

Ja.. Så prikken godt og den har ikke vært der tidligere men den var helt tom og veldig liten.. :( det er sikkert å overreagere men jeg er bare så utmattet og lei.. over 3 uker på sykehuset og en berg og dalbane av smerter både fysisk og psykisk.. vil ikke dette igjen,vil være ferdig! Det ble så voldsomt.. hadde lest om folk på nettet som hadde sett hjerte i uke 5.. og da håpet jeg sånn.. hcg har steget til 5800..

Legen sa at uten embryo så er man ikke gravid. . Så da er jeg vel ikke det.. ikke enda iallfall.. :(

For en tåpelig ting å si!
Ufølsom type.. Etter uke 5 så regnes det som SA om man minster å ikke en kjemisk graviditet. Du er over 5 uker så mister du er det SA eller MA.
Det er veldig vanskelig å skulle se noe nå så tidlig og siden de vokser ugjevnt, noe legen vet om så kan det være fint å komme til ny ul i morgen eller om 2 - 3 dager. Om du ikke blør å hcg stiger tyder jo det på at alt er fint. Den bare vokser litt nå å da noe som er helt normalt. Så gravid er du jo enda så lenge ingenting kommer ut. Ikke har hcg stagnert engang..

Her kan du se mitt bilde fra jeg var 5 uker på vei. Ser ingenting inni den lille livmora. Alt er så smått så det er umulig å se en prikk, en strek eller et hjerte. Må komme tilbake noen dager senere og se.

Vedlegg

• uke 5.jpg
    uke 5.jpg
    265,1 KB · Visninger: 215
Her er 6+3, alt man kan se er en strek. På ultralyden så vi en prikk som blink på den nesten usynlige streken og det er hjerte. Det synes ikke på bilde.

Vedlegg

• uke 6.jpg
    uke 6.jpg
    176,1 KB · Visninger: 207
Og her er jeg i uke 9, tydelig blitt et lite menneske :) Vent å se du, gi det noen dager å se igjen. Om du ikke blør er det ingen grunn for at dette ikke skal gå bra :)

Vedlegg

• 09.04.2014.jpg
    09.04.2014.jpg
    5,3 KB · Visninger: 158
Masse lykke til videre, håper det beste for deg

Håper det bare er legen som er evneveik, og at du er gravid. Du bør være forsiktig med å lese andres historier på nett. Lærte det på den harde måten på andre ting. Det er mange som overdriver, lyver og skryter på seg. Men ta det med ro, og vent litt før du kan stole på legen. Det er da altfor tidlig for legen å si det ene eller det andre. Hør på ØnskeBaby og stol på at du bør vente noen dager. Du har virkelig hatt max uflaks!! Du har min varmeste medfølelse med tanke på alt du har vært gjennom nå. God bedring!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

ønsker seg masse lykke til lille89 <3 skjønner at dette sikkert er veldig rødt for deg! Som om man ikke er bekymret nok fra før av liksom..
Er helt sikker på at dette går fint :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Sender deg en stor klem og håper du får en etterlengtet opptur i løpet av uken! At gyn ikke så noe bankende hjerte i går på UL trenger ikke bety noenting. Det er tidlig enda og én dag fra eller til har enormt stor betydning for hvorvidt man vil se noe særlig eller ei. Du skal se hjertet banker som bare det om noen få dager. Et embryo er så lite foreløpig at det er vanskelig å se noe annet enn en plommesekk/livmor/liten prikk, så forsøk å senke skuldrene litt. Jeg har troen på at du får oppturen veldig snart. Hcg´en din stiger jo helt som den skal, så det virker usannsynlig at dette ikke skal gå veien.

Riktig god bedring til deg! :)

Vet ikke.. 5+5..

Fosteret kan være seint utviklet. Jeg har spurt her inne på forumet om å ta tidlig ul i uke 5 men har blitt frarådet det, akkurat pga det du har opplevd nå! Hun ene som kommenterte sa at hun var på vei med tvillinger og da hun tok ul i uke 5 så, så de fosteret i det ene, men ikke det andre, Og trodde derfor at det var en tom fostersekk, men da hun kom tilbake i uke 6 for å ta en ny ul, så de to embryoer, en i hver fostersekk. Så ikke ta sorgene på forskudd enda, fult mulig at embryoet er litt sen med utviklingen sin, og det er helt normalt!! Sikker på at du vil se et nurk om en uke ;)

Den legen bør få en smekk på fingrene!! For en idiot!! Tror ikke du skal høre et ord på hva den mannen har å si lengre. For regner med at det er samme mannen som klarte å lire av seg fjerne ting den andre dagen også. Nei, ikke hør på han!!

En positiv ting er jo at du nå har fått sett embryoet ligger i livmoren. Og om ikke lenge skal du nok se at du har et lite embryo med bankene hjerte. Dette kommer til å gå bra!! :)

Back
Topp