Kjempe bra!!! dette går riktig vei vettuHcg var 3144 idagså det er vel ok. Skal få innvendig ul på mandag!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe bra!!! dette går riktig vei vettuHcg var 3144 idagså det er vel ok. Skal få innvendig ul på mandag!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det var flere keisersnitt idag så gynekologen hadde ikke mulighet før i kveld. Men hcg har steget til 5800 og det er braHvordan gikk ul idag? Har tenkt så mye på deg. Håper formen blir bedre snart.
Vet ikke.. 5+5..Hva som gjør at hcg stiger da? Hvor langt er du på vei nå?
Skal se om jeg finner bilde mitt fra 6 +3. har et fra uke 5 og men altså man ser bare en prikk å fostersekken er tom da. Det er nesten umulig å se et foster inni der. I uke 6+3 så vi en liiiten strek og en prikk med hjerte som banka da, og i uke 5 var det bare en prikk som var fostersekken men så INGENTING inni der.Vet ikke.. 5+5..
Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Ja.. Så prikken godt og den har ikke vært der tidligere men den var helt tom og veldig liten..Skal se om jeg finner bilde mitt fra 6 +3. har et fra uke 5 og men altså man ser bare en prikk å fostersekken er tom da. Det er nesten umulig å se et foster inni der. I uke 6+3 så vi en liiiten strek og en prikk med hjerte som banka da, og i uke 5 var det bare en prikk som var fostersekken men så INGENTING inni der.
Blør du?
Om hcg stiger og du ikke blør så er du jo enda gravid. Vent til i uke 6 så kanskje du kan se hjerte banke på en liten strek. Skjer mye på de neste dageneNoen ganger sier de jo at egget går i dvale en stund også og de vokser i rykk å napp. da jeg var 6+3 sier de jeg kanskje var i uke 5 mens da jeg var 8+4 sa de jeg var 9 + 5 fordi babyen vokser i rykk å napp helt frem til uke 18
Det er derfor de setter terminen i uke 18
![]()
For en tåpelig ting å si!Ja.. Så prikken godt og den har ikke vært der tidligere men den var helt tom og veldig liten..det er sikkert å overreagere men jeg er bare så utmattet og lei.. over 3 uker på sykehuset og en berg og dalbane av smerter både fysisk og psykisk.. vil ikke dette igjen,vil være ferdig! Det ble så voldsomt.. hadde lest om folk på nettet som hadde sett hjerte i uke 5.. og da håpet jeg sånn.. hcg har steget til 5800..
Legen sa at uten embryo så er man ikke gravid. . Så da er jeg vel ikke det.. ikke enda iallfall..
ønsker seg masse lykke til lille89 <3 skjønner at dette sikkert er veldig rødt for deg! Som om man ikke er bekymret nok fra før av liksom..Ja.. Så prikken godt og den har ikke vært der tidligere men den var helt tom og veldig liten..det er sikkert å overreagere men jeg er bare så utmattet og lei.. over 3 uker på sykehuset og en berg og dalbane av smerter både fysisk og psykisk.. vil ikke dette igjen,vil være ferdig! Det ble så voldsomt.. hadde lest om folk på nettet som hadde sett hjerte i uke 5.. og da håpet jeg sånn.. hcg har steget til 5800..
Legen sa at uten embryo så er man ikke gravid. . Så da er jeg vel ikke det.. ikke enda iallfall..
Vet ikke.. 5+5..
Ja.. Så prikken godt og den har ikke vært der tidligere men den var helt tom og veldig liten..det er sikkert å overreagere men jeg er bare så utmattet og lei.. over 3 uker på sykehuset og en berg og dalbane av smerter både fysisk og psykisk.. vil ikke dette igjen,vil være ferdig! Det ble så voldsomt.. hadde lest om folk på nettet som hadde sett hjerte i uke 5.. og da håpet jeg sånn.. hcg har steget til 5800..