Hcg stiger ikke riktig :(

Jeg var på ul når jeg var 4+3 , da så de heller ingenting. Ble litt bekymret, men har hørt at det ikke er vanlig å se noe før seinere. Pga det er så lite .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Det er så små variasjoner så det har ingen betydning. Og som flere har sagt, hcg oppfører seg ikke likt fra person til person. som chuma sa, hun hadde dobbling hver 4-5 dag, og fått flotte og friske barn av det. Og du ligger langt over de verdiene :)

Exu er det ingen som kan garantere seg mot. Ikke bekymre deg, har troa på at dette kommer til å gå kjempe bra.
Er kun 1-2% som får exu ved assistert befruktning så er liten sjangse for at det skjer.

Synes hcgen din stiger fint jeg :) masse lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan går det med deg?

Synes hcgen din stiger fint jeg :) masse lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum
Ligger enda på sykehus med hjertet utenpå kroppen.. er så redd! Jeg er så dårlig så kan ikke skjønne at bebis vil holde ut.. hcg var 1084 på onsdag og skal ta ny i morgen som da Bør være over 2000 sant? :) håper jeg snart får se er frø med bankende hjerte på ul.. til nå har jeg ikke sett fostersekk engang!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Uff. Vet litt om hvordan du har det. Fælt å være så sprengt, kvalm, uvel, tungpustet og redd. Det fine er at fosteret syns dette er fantastisk. Det har så god blod- og næringstilførsel som det bare kan drømme om :) God bedring og gratulerer som gravid!

Ligger enda på sykehus med hjertet utenpå kroppen.. er så redd! Jeg er så dårlig så kan ikke skjønne at bebis vil holde ut.. hcg var 1084 på onsdag og skal ta ny i morgen som da Bør være over 2000 sant? :) håper jeg snart får se er frø med bankende hjerte på ul.. til nå har jeg ikke sett fostersekk engang!

Masse masse lykke til, krysser alt for deg

Syns stigningen er fin jeg.
Å hadde det vært utenfor livmora så hadde du hatt smerter og hcg hadde vært unormalt HØY så det er ikke noe å være redd for :)
Det burde ikke være 600 istedenfor 550, som sagt så stiger det forskjellig å så lenge du har stigning så er alt i orden.
Det er sååå stor forskjell på hvor mye hcg som produseres i svangerskapene. Noen gravide får jo ikke positiv test før de er i uke 7 - 8 fordi de er sene med hcg produksjonen, og det går kjempe bra med babyen.

Syns stigningen er fin jeg.
Å hadde det vært utenfor livmora så hadde du hatt smerter og hcg hadde vært unormalt HØY så det er ikke noe å være redd for :)
Det burde ikke være 600 istedenfor 550, som sagt så stiger det forskjellig å så lenge du har stigning så er alt i orden.
Det er sååå stor forskjell på hvor mye hcg som produseres i svangerskapene. Noen gravide får jo ikke positiv test før de er i uke 7 - 8 fordi de er sene med hcg produksjonen, og det går kjempe bra med babyen.
Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg. <3 føler meg så liten og alene. . Gråter masse om dagen i frykt for at det skal være noe galt.. jeg vet det ikke er noe jeg kan gjøre men det hele ble så mye værre når jeg ble så syk.. hadde gledet oss sånn til ivf behandlingen men vi hadde aldri kunne sett for oss dette.. 3 uker på sykehus, masse medisiner,dren i magen og usannsynlige smerter kunne ingen forberede oss på. Og jeg vet jeg bør glede meg over graviditeten men jeg er bare så ustanselig redd.. Xu eller tom fostersekk er min største frykt! Ikke sett noe på ul enda, ny hcg i morgen og det skremmer meg.. syt syt! Unnskyld. . Men det er godt å snakke med noen..

Jeg håper så inderlig at du blir frisk snart og kan begynne å nyte graviditeten din! Masse god bedring til deg, og sender deg en stooooor klem!!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Og du syter IKKE!!! Du har seriøst vondt, og da er det hverken klaging eller syting. Det er fakta!:) Så bare pøs ut hva du føler:)

Skjønner redselen din men mest sannsynlig vil du se en liiiiten strek i en liten livmor og muligens et bankende hjerte. Iallefall i uke 6 vil du kunne se en prikk som blinker som da er hjerte :)
God bedring foresten :)

Huff, for en forferdelig start du har fått på svangerskapet.... Men som sagt over er dette grusomt for deg, men bra for babyen. Masse god bedring!

Hcg stiger fremdeles kjempefint, så ingen grunn til panikk der.
Når jeg hadde sedd hjerte tok det få dager så begynte jeg å beykmre meg for lite symptomer, for mye symptomer, så at hjerte hadde slutta, så en MA, så ny ultralyd og da gikk det igjen et par dager så kom bekymringene tilbake..:P
Det er alltid noe å bekymre seg over, å blir gravid å få et barn er en livslang investering på bekymringer. Store og små, for alt og ingenting :P Lykke til videre :)

Hcg var 3144 idag :) så det er vel ok. Skal få innvendig ul på mandag!

Fantastisk! Da er det bare å glede seg til å se et blinkende hjerte:)

Jo mer du stresser jo mer øker vel risikoen for at noe går galt... Stigningen er fin og ul er for tidlig, anbefales ikkr å ta ul før en er nærmere 6 uker nettopp pga en ikke ser noe.. Og ikke bli hysterisk fordi dine hcg mål ikke er helt like til det som er lagt ut her, det er jo bare gjennomsnittet og hvem ligger midt på snittet da? Hele graviditeten skal du følge skjemaer og kan nesten garantere der at du ikke kommer til å liggr på snittet der heller, men likevel innenfor normlen.;-) slapp av og nyt, du er preggy! Karma du gir det du får så sendt positivitet heller :-) bedre for både smått og stort hihi

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det er jo veldig bra tall! Ser nå i tråden min at jeg hadde 1600 da jeg var 6 uker, og det har gått veldig fint! Lykke til videre!

Back
Topp