Hcg stiger ikke riktig :(

Enig med de andre her! For noen leger du har møtt på!! Er det virkelig mulig å være så empatiløse??
Det er omtrent umulig å se noe så tidlig!

De tok jo en del ul på meg da jeg også var innlagt, men samtlige nektet å se etter hvordan det gikk med egget (de sjekket bare væsken i buken og eggstokkene). Ikke før i uke 7 ville noen sjekke dette for meg!
Skjønner veldig godt at du er frustrert! Men du har stigende hcg. Gled deg over det :-)Sender en stor klem og håper du ser et fantastisk bankende hjerte om en ukes tid :-)

Jeg sliter sånn psykisk om dagen. . Ble skrevet ut i går og er hjemme på sofaen. . Hodet raser i vei. Jeg er så umenneskelig redd for å miste frøet mitt. . Dette har vært så grusomt at jeg tror ikke jeg greier en gang til.. aldri.. har vært så syk og hatt sånne smerter som jeg aldri har hatt før og nå holder psyken på å ta knekken på meg :( føler meg ikke gravid.. og legen så jo bare en bitteliten fostersekk. . Åh, Unnskyld for at det bare er syt og klag fra meg.. men det er bare dere som forstår.. har ingen andre :(

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Kjære deg :)
Synes jeg kan kjenne engstelsen og redselen din. Nå har ikke jeg vært gjennom det samme som deg, da jeg fikk min første på vanlig måte, men jeg blødde så mye første trimester og ble nesten nervevrak. Jeg var på UL da jeg var 5+5 faktisk og kunne se en fostersekk, men ikke noe bankende hjerte. En uke etter var det en fint bankende hjerte å se. Dagene og timene går forferdelig sakte for deg sikkert, men prøv nå hvertfall og ta vare på deg selv :) Dette går nok bra!!

Stakkars deg lille :( for en reise du har hatt så langt.. Du er tøff! Og dette kommer til å gå supert!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Men som du så mitt ultralyd bilde i uke 5 er vel likt det du selv så?
Har du blødd noe?
Når får du ny ultralyd?

Synes så uendelig synd på deg. For en forferdelig måte å starte et svangerskap. Men forhåpentligvis er alt dette et fjernt minne om 8 mnd'ish når du ligger med et lite mirakel i armene:):) Og ja, du er kjempetøff!! Og kjære deg, du har all rett i verden til å "syte" så mye du vil! Stor klem til deg!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

:)Hei. Da jeg var 5+4 så var det bare en tom liten runding i livmoren.. Jeg hadde også lest på nett at man skulle se hjertet da.. 5+6 begynnte jeg og blø. Tenkte at da hadde jeg mistet , men den gang ei. Uken etter ca 6+4 så var det jaggu et lite hjerte som banket. Tror dette skal gå kjempefint . Du ser nok ikke så mye mer før du er ute i uke 6. Hcg har jo steget bra også! Skjønner at du er engstelig men dette kan gå veldig bra!!!!:)

Hvordan går det med deg og den lille spiren?

Tenker også på deg

Hun kommer sikkert innom snart, virker i hvert fall som at alt går bra med henne. Hun la ut en ul bilde i går og hadde sett bankene hjerte inne på desemberskattene :)

Back
Topp