Hcg stiger ikke riktig :(

lille89

Betatt av forumet
Jeg er helt knust.. Først var hcg 35 på mandag, 85 på onsdag og idag er den bare på 303 så legen mente den ikke stiger riktig.. Mister jeg nå da? :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Alle målingene fra denne uken?? Skal den ikke doble seg annenhver dag? For det gjør den jo definitivt og vel så det. Har aldri målt hcg så kan ikke mye om det, men det der hørtes da bra ut spør du meg

Ikke bra nok??? Syns det virket lovende jeg da men. ikke gi opp håpet enda :) merkelig hvor forskjellig leger er....

To dager etter meg :) men jeg syntes du har hatt grei hcg stigning . Husk det er ennå tidlig! Krysser fingrene for deg ❤️

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

ImageUploadedByBV Forum1397303617.742710.jpg

Du ligger jo bra an etter denne tabellen hvertfall :)

Vis vedlegget 57197
Du ligger jo bra an etter denne tabellen hvertfall :)

Tusen takk for støttende ord ❤️ tar det så tungt.. Føler meg helt forferdelig her jeg ligger og ikke kan røre meg nesten.. Han var så negativ han legen idag, mente at jeg burde ligge på 500 men jeg får det ikke til å stemme :(

Jeg prøvde å taste inn i en tabell for deg. Men minste dag jeg kunne velge var 14 . Du tok jo tidligere enn det, og når tallene da i tabellen ble så bra som de ble, så burde du ikke gruble sånn over det legen sa.
ImageUploadedByBV Forum1397304897.674608.jpg

ImageUploadedByBV Forum1397304912.557318.jpg

Syns verdiene dine ser fine ut. Mener verdiene skal dolble seg hver 72 timer.

Googlet mye om det på forrige forsøk :)

Håper det bare er en idiot lege som ikke vet hva hn driver med. Finnes mange av dem

Dere er snille ❤️ jeg vet ikke hvorfor legen sa det han sa men han var forferdelig negativ og sa at det så ut som noe som var på vei til å mistes.. Var grusomt å høre.. Jeg trodde 300 var bra.. Men nei.. Skulle vært 500 ifølge han..

Ikke hør på han! Det viktigste er dobbling :)

Back
Topp