HCG-måling

Skjønner meg ikke helt på dette… men synes mine tall (1200 på 17dpo og 4600 på 21 dpo) virke litt høye.. Stigningen likevel ok, så kanskje ikke noe å bekymre seg for?!Vis vedlegget 406744
Ikke noe å bekymre seg for! Veldig fine tatt og fin doblingstid. Det er i øvre sjiktet, men det kan bare bety at du er bittelitt lengere på vei enn du trodde, eller at kroppen din produserer hcg raskt :happy: ved blæremola eller kromosomale avvik så pleier hcg å være myyyye høyere.
 
Ikke noe å bekymre seg for! Veldig fine tatt og fin doblingstid. Det er i øvre sjiktet, men det kan bare bety at du er bittelitt lengere på vei enn du trodde, eller at kroppen din produserer hcg raskt :happy: ved blæremola eller kromosomale avvik så pleier hcg å være myyyye høyere.
Oh, takk. Ja jeg håpet at konklusjonen av min Google «forskning» var riktig, at da er nivåene mye høyere
 
Gud så kjedelig å vente på prøvesvar! Skulle ønske dem kunne gjøre det kjappere og at det kunne registreres så vi kunne gått inn å lest! :)
 
Da fikk jeg svar. Målte 12164 ! 5+4
Det må jo være positivt. Så tar vi ny imorgen, og svar mandagen:)
 
17481 på fredagens test. I følge den siden som var lagt ut her så skal dette være innenfor, så da ventes det på innkalling til tul!
 
Alle har jo så høye målinger her, er det vits å bekymre seg for 1625 og 3205? Vi vet ikke hvor lang jeg er på vei men målte sannsynligvis rundt tidlig uke 5. Kjenner jeg stresser litt
 
Alle har jo så høye målinger her, er det vits å bekymre seg for 1625 og 3205? Vi vet ikke hvor lang jeg er på vei men målte sannsynligvis rundt tidlig uke 5. Kjenner jeg stresser litt
Ikke noe vits i å bekymre seg! Ihvertfall ikke når du ikke vet helt hvor langt på vei du er. Stigningen er bra, og det er allt som betyr noe.
 
17481 på fredagens test. I følge den siden som var lagt ut her så skal dette være innenfor, så da ventes det på innkalling til tul!
Så godt ❤️
 
Jeg skal ta hcg-måling nå snart. Legen foreslo at jeg tar en i morgen og en på mandag (da har jeg svangerskapskontroll fra før). Men er ikke det litt vel mange dager mellom? Trodde det var vanlig med 2-3..
 
Jeg skal ta hcg-måling nå snart. Legen foreslo at jeg tar en i morgen og en på mandag (da har jeg svangerskapskontroll fra før). Men er ikke det litt vel mange dager mellom? Trodde det var vanlig med 2-3..
Burde ta onsdag og fredag eller fredag og mandag. Da er resultatene lettest å tolke :happy:
 
Burde ta onsdag og fredag eller fredag og mandag. Da er resultatene lettest å tolke :happy:

Det var det jeg også trodde :bored: Men får vel følge det legen sier da. Blir ikke SÅ mye vits i uansett når jeg ikke får tatt den siste før mandag. Har tul på fredag (neste uke) og da får jeg jo vite hvordan det står til.
 
2000 i hcg 5+ 0, vet ikke om det er bra eller dårlig. Skal ta Ny måling 5+2

Tror ikke tallet i seg selv sier særlig mye, med mindre det er ekstremt høyt eller ekstremt lavt. Det er stigningen som har betydning :) ellers høres 2000 «normalt» ut med utgangspunkt i det jeg har lest, i alle fall! Krysser fingrene for god stigning :) har tatt måling i dag selv, så får vel resultatet i morgen. Jeg er 5+4.
 
Hcg på nesten 27.000 5+4. Blir ikke blodprøve nr. 2 før mandag! Syns det virket litt høyt, men det er vel normalt det også
 
Back
Topp