HCG-måling

Bah!! Fikk ikke svar i dag.. så nå må jeg vente helt til tirsdag for å få svar:crybaby2 det er lenge å være bekymra og stressa:crybaby2
Neei fytti å irriterende!! :( ❤️
 
Har du tatt flere graviditetstester eller prøver du å unngå det?
dem hr økt fra tirsdag, men synes det er 1-2dager uten økning på testene så kjempeøkning. Så 1-2 dager med litt svakere, men da er det mere utvannet urin. Prøver nå å ikke teste, men er vanskelig. Blir bare mere usikker av å teste føler jeg.
 
dem hr økt fra tirsdag, men synes det er 1-2dager uten økning på testene så kjempeøkning. Så 1-2 dager med litt svakere, men da er det mere utvannet urin. Prøver nå å ikke teste, men er vanskelig. Blir bare mere usikker av å teste føler jeg.
Ja, det er jo ikke så stabilt å teste med de testene og man kan bli skremt:/
 
Nei, men går på progreston, så vil nok ikke blø uansett tror jeg?
Progesteron kan ikke holde igjen en spontanabort så lenge, men den kan nok utsette det en stund. Jeg begynte ikke å blø før ett par dager etter jeg sluttet på progesteron sist. Da var det vel 6 dager siden hcg begynte å synke. Men det var en kjemisk, vet ikke hvordan det hadde utartet seg senere.
 
Progesteron kan ikke holde igjen en spontanabort så lenge, men den kan nok utsette det en stund. Jeg begynte ikke å blø før ett par dager etter jeg sluttet på progesteron sist. Da var det vel 6 dager siden hcg begynte å synke. Men det var en kjemisk, vet ikke hvordan det hadde utartet seg senere.
Så så lenge det ikke kommer en blødning så er det liv? Hva om det er MA?
Men dær igjen blødde jeg sist ganske mye og så stoppet jeg å blø før jeg merket at det var en MA.
Var nok to som gikk bort til slutt sa hun på ul
 
Så så lenge det ikke kommer en blødning så er det liv? Hva om det er MA?
Nei, det trenger ikke å være liv selv om det ikke kommer en blødning. Jeg har hatt to spontanaborter hvor jeg konstaterte at hcg sank/ikke liv på ul før jeg etterhvert begynte å blø. MA kan oppstå med eller uten progesteronstøtte. Og man kan oppleve vanlig spontanabort med eller uten progesteronstøtte. Det er mange som har fryseforsøk via ivf hvor det begynner med blødning og de går jo ofte på høyere dose progesteron.
 
Nei, men går på progreston, så vil nok ikke blø uansett tror jeg?
Akkurat det samme er jeg redd for, om det stopper en sa fra å sette i gang… jeg går også på progesteron. Men så bra du ikke har spottet noe mer :) ❤️
 
Nei, det trenger ikke å være liv selv om det ikke kommer en blødning. Jeg har hatt to spontanaborter hvor jeg konstaterte at hcg sank/ikke liv på ul før jeg etterhvert begynte å blø. MA kan oppstå med eller uten progesteronstøtte. Og man kan oppleve vanlig spontanabort med eller uten progesteronstøtte. Det er mange som har fryseforsøk via ivf hvor det begynner med blødning og de går jo ofte på høyere dose progesteron.
Sant, da må d jo bare gå bra så lenge jeg ikke blør❤️
 
Bah!! Fikk ikke svar i dag.. så nå må jeg vente helt til tirsdag for å få svar:crybaby2 det er lenge å være bekymra og stressa:crybaby2
Åh, så trist å høre, føler med deg :Heartred
Satt sånn sist graviditet og ventet desperat på hcg resultater som ikke kom når de skulle.
Det er en påkjenning.

Vet det ikke er lett, men prøv å koble dette fokuset av litt mens du venter. Tenker på deg:Heartred
 
Dessverre bruker dem ikke furst :bag: dem bruker universitetssykehuset. Men nå er jeg halvveis i helga og ett svar på prøven. Har ikke spottet noe siden 12dpo, og er på 18DPO. Og klamrer meg fast i håpet om at det skal ordne seg❤️
 
Back
Topp