HCG måling


Merke eg blir litt forvirra av ka dag du egentlig e på :hilarious: men ja, 2 dager mellom så er det jo rett under dobling (som e heilt normalt over 6000), så sjøl om det i starts-utgangspunkte er litt høge målinger er jo doblingen perfekt og heilt normal :) eg hadde nok mest sannsynlig tvillinger i begynnelsen, men utviklingen stoppa hos den eine, tipper det er derfor målingene også er fine og spot on på dobling :)
 
Merke eg blir litt forvirra av ka dag du egentlig e på :hilarious: men ja, 2 dager mellom så er det jo rett under dobling (som e heilt normalt over 6000), så sjøl om det i starts-utgangspunkte er litt høge målinger er jo doblingen perfekt og heilt normal :) eg hadde nok mest sannsynlig tvillinger i begynnelsen, men utviklingen stoppa hos den eine, tipper det er derfor målingene også er fine og spot on på dobling :)
Hadde du tvillinger nå mener du? Har du mista den ene?
 
Merke eg blir litt forvirra av ka dag du egentlig e på :hilarious: men ja, 2 dager mellom så er det jo rett under dobling (som e heilt normalt over 6000), så sjøl om det i starts-utgangspunkte er litt høge målinger er jo doblingen perfekt og heilt normal :) eg hadde nok mest sannsynlig tvillinger i begynnelsen, men utviklingen stoppa hos den eine, tipper det er derfor målingene også er fine og spot on på dobling :)
Jeg er 5+6 i dag.. og målingene ble gjort på fredag og onsdag som var:). Har termin 18. desember. Skal være riktig det altså:hilarious:
 
Husker i mitt forrige svangerskap hadde jeg 380 tror jeg (i uke 5) fikk beskjed om at det var lavt. Resultatet av den graviditeten er en aktiv gutt på litt over 1 år :)
 
Jeg er 5+6 i dag.. og målingene ble gjort på fredag og onsdag som var:). Har termin 18. desember. Skal være riktig det altså:hilarious:
Jeg er 5+6 i dag.. og målingene ble gjort på fredag og onsdag som var:). Har termin 18. desember. Skal være riktig det altså:hilarious:[/QUOTE ser vi er ganske likt på vei, jeg er ca 6-1 i dag, men legen skriver at nivået ligger på 7 uker ?
 
Hcg 4+4(tror jeg) på 400 fikk jeg beskjed om nå :happy:
 
Skulle virkelig ønske denne forkjølelsen snart går over, slik at jeg også kan dra til legen og få målt hCG :hilarious: Er mildt sagt litt nervøs for at noe ikke er som det skal denne gangen også :rolleyes:
 
Tok blodprøve i går 12 dpo og den viste bare 70. Og så tok jeg en graviditetstest nå hvor jeg fikk opp 2-3 på :wideyed:
Fikk en stor klump i halsen pga jeg syns hcg nivået er fryktelig lavt...
Nå må jeg inn igjen mandag for og ta ei ny for og få bekrefta stigning. Off for ei Berg og dalbane dette er :arghh:
 
Tok blodprøve i går 12 dpo og den viste bare 70. Og så tok jeg en graviditetstest nå hvor jeg fikk opp 2-3 på :wideyed:
Fikk en stor klump i halsen pga jeg syns hcg nivået er fryktelig lavt...
Nå må jeg inn igjen mandag for og ta ei ny for og få bekrefta stigning. Off for ei Berg og dalbane dette er :arghh:

Men den kan være innafor og håpa eg hørte feil i telefonen siden jeg fikk 2-3 på digital :)
 

Vedlegg

  • 82E85C91-585A-47FC-9C53-9687DD11844D.jpeg
    82E85C91-585A-47FC-9C53-9687DD11844D.jpeg
    270 KB · Visninger: 22
  • 689572EB-F515-4774-8C5D-E413FC9CCB9C.jpeg
    689572EB-F515-4774-8C5D-E413FC9CCB9C.jpeg
    296,1 KB · Visninger: 21
Last edited:
Jeg er 5+6 i dag.. og målingene ble gjort på fredag og onsdag som var:). Har termin 18. desember. Skal være riktig det altså:hilarious:

Ja er berre at du har skreve ein del ulikt innpå både denne og den andre tråden (at du testa 22dpo, som førstvar 23dpo men nå er 21dpo:hilarious:) :) men er nok rett likevell som du sier :)

Ja eg har nok mista ein tvilling, såg anlegg til det, men ingen hjerteaktivitet, og hu var veldig vag i antagelsene, sikkert fordi hu tenke det nok er veldig sårt. Men eg ville jo vite, og då bekrefta hu det ❤
 
Tok blodprøve i går 12 dpo og den viste bare 70. Og så tok jeg en graviditetstest nå hvor jeg fikk opp 2-3 på :wideyed:
Fikk en stor klump i halsen pga jeg syns hcg nivået er fryktelig lavt...
Nå må jeg inn igjen mandag for og ta ei ny for og få bekrefta stigning. Off for ei Berg og dalbane dette er :arghh:

Sniker fra Juli. 12 dpo hadde jeg hcg på 86, fikk 2-3 på clearblue dagen etter og 14 dpo hadde hcg seksdoblet seg :love2 27+5 med lillesøster nå :happy:
 
Sniker fra Juli. 12 dpo hadde jeg hcg på 86, fikk 2-3 på clearblue dagen etter og 14 dpo hadde hcg seksdoblet seg :love2 27+5 med lillesøster nå :happy:

Takk for at du snike og svara meg med beroligende ord ❤️
 
14 dpo- hcg på 188:dance008

I øvre normalområde sa klinikken, orker ikke å google om det stemmer:smiley-ashamed004 Går sikkert bra!

Bare og ta en titt på tabellen over, men du er innafor :) Og det var jeg på mine 70 også 12 dpo :singing:

Men eg vil ta en ny en på mandag, uroa meg nok for ingen ting :)
Fikk jo 2-3 på digitale ettermiddagen etter blodprøva var tatt ❤️ Og da e hcg over 200 :D
 
Bare og ta en titt på tabellen over, men du er innafor :) Og det var jeg på mine 70 også 12 dpo :singing:

Men eg vil ta en ny en på mandag, uroa meg nok for ingen ting :)
Fikk jo 2-3 på digitale ettermiddagen etter blodprøva var tatt ❤️ Og da e hcg over 200 :D

Ser jo supert ut for oss begge:wav
 
Back
Topp