Hcg etter SA

Øverste er fredag ettermiddag, nederste er søndag morgen.. :wtf

Vedlegg

• inCollage_20210502_060143415.jpg
    inCollage_20210502_060143415.jpg
    671,7 KB · Visninger: 160
Leit å se at det ikke doblet seg.. og at legen din tar så lett på dette. Om du har mulighet til det, ville jeg spandert på meg en privat gyn time raskt for å lokalisert rester. For å i det minste utelukke EXU.

Jeg har hatt infeksjon etter MA (rester), det er ikke å anbefale.

stor klem..:Heartred håper du får det ut raskt så du kan begynne på nytt, det er utmattende å gå lenge i ingenmannsland i prøvetiden

Leit å se at det ikke doblet seg.. og at legen din tar så lett på dette. Om du har mulighet til det, ville jeg spandert på meg en privat gyn time raskt for å lokalisert rester. For å i det minste utelukke EXU.

Jeg har hatt infeksjon etter MA (rester), det er ikke å anbefale.

stor klem..:Heartred håper du får det ut raskt så du kan begynne på nytt, det er utmattende å gå lenge i ingenmannsland i prøvetiden

Ja kjenner dette her tærer virkelig på humøret.. er sliten både fysisk og psykisk..

Bare for å gjøre situasjonen enda bedre er jeg blitt tappetafser :hilarious:

Den er hard og lukket, men kjenner også en bitte bitte liten kul over skambenet.. når jeg trykker på den kjenner jeg tappen komme lengre ned..

Så nå skjønner jeg hvertfall ingenting.. :banghead:

Hvordan er det med deg idag? Fått tatt ny hcg? Og snakket med legen?

Har du noen plager nedentil eller i nedre del av magen *****? Blør du noe nå? Jeg er fremdeles der at jeg synes det er greit å sjekke Hcg på ny. Dersom den er høy enda kan jeg hvertfall snakke med en gynekolog om hva de tenker. Evt. kan du nok få komme raskt til hos gynekolog *****, der trenger du ikke henvisning heller.

Svaret fra legen.. skal måle hcg i dag men det er på eget initiativ.. legen ville vente til fredag... :shifty:

Har du noen plager nedentil eller i nedre del av magen *****? Blør du noe nå? Jeg er fremdeles der at jeg synes det er greit å sjekke Hcg på ny. Dersom den er høy enda kan jeg hvertfall snakke med en gynekolog om hva de tenker. Evt. kan du nok få komme raskt til hos gynekolog *****, der trenger du ikke henvisning heller.

Svaret fra legen.. skal måle hcg i dag men det er på eget initiativ.. legen ville vente til fredag... :shifty:

Makan til lege! Jeg hadde krevd å få komme til gyn asap. Tester du enda? Positivt? På tide å bytte lege, det er ikke bra å gå rundt med rester dersom det er tilfelle:(

Makan til lege! Jeg hadde krevd å få komme til gyn asap. Tester du enda? Positivt? På tide å bytte lege, det er ikke bra å gå rundt med rester dersom det er tilfelle:(

Tester fortsatt positivt å litt sterkere for hver gang..

Skjønner ingenting av dette her, hvorfor det er så vanskelig å sende en henvisning.. han mener heller at hvis det er så viktig for meg kan jeg betale 1500kr selv..

Tester fortsatt positivt å litt sterkere for hver gang..

Skjønner ingenting av dette her, hvorfor det er så vanskelig å sende en henvisning.. han mener heller at hvis det er så viktig for meg kan jeg betale 1500kr selv..

Syns det er veldig merkelig at han ikke tar deg på alvor. Du kan ikke ringe opp på føden da? Her i Bergen hadde jeg ringt Kvinneklinikken, vet min venninne gjorde det. Hun måtte mase litt for å komme inn, og det viste seg å være rester. Hun ble tatt hånd om med en gang.
Men du sier testene blir sterkere? Hvor mange uker er det siden du mistet nå?

Back
Topp