Håper spira sitter hos oss beggeSatser på det er det samme her nå..
Gratulerer så mye![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper spira sitter hos oss beggeSatser på det er det samme her nå..
Gratulerer så mye![]()
Var den negativ etter SA, så er du gravid nåBle gravid i mars, mens 20.02.2021, positiv test 20.03, men aborterte 30.03.2021. Testen viste «ikke gravid» dagen etter at jeg begynte å blø. Men nå er testen positiv, og CB sin test sier «gravid 1-2», samt at steken blir tydeligere for hver dag. Kan det være at jeg er så heldig at jeg er gravid igjen på nytt , eller er det fare for at det er rester..?
Krysser fingrene for at spira sitter! Skulle hatt mensen i går..
Har tatt en ny test i dag, hvor streken er enda tydeligere enn den var i går.
Hm.. ville sjekket opp hos gyn for å utelukke at det bare er rester før jeg hadde turt å glede meg på nytt, var jeg deg.
krysser fingra for at det er ny spire på vei..!
prøvd å si at "ja, men det er ikke noe som er sikkert dette her må du huske.. kan godt være rester.." 
Skal til legen på mandag, for en kontroll. Også skal han undersøke meg, også mente han at jeg burde bli henvist for TUL for å være sikker på hva som skjer
Legger ved en test fra i dag. Er den «sterk» nok? Skal etter «Ladytimer» ha mensen i morgen.
har virkelig troa på dette for din del

Når er neste hcg? Og legetime?Ja kommer ikke til å ta gledene helt på forskudd enda..selv om jeg har en venninne jeg måtte snakke med gjor nettopp dette
prøvd å si at "ja, men det er ikke noe som er sikkert dette her må du huske.. kan godt være rester.."
Nei det hadde hun ikke noe tro på...
Kvinnfolk![]()
Når er neste hcg? Og legetime?
Spennende! Venter på oppdatering!Får svar på hcg tatt i går litt senere i dag.. ble enige om å avvente legetime til når jeg skulle ringe å få blodprøve svaret..
Spennende! Venter på oppdatering!
klarte ikke dy meg og tok en ny test i dagmorges men klarer ikke få lagt inn bildet..

Syns kanskje dagens er litt sterkareHah! Fikk det til
Den enkle er fra i dag (tidlig test) de 2 er fra mandag.. en tidlig og en vanlig..
Noen tanker?![]()

Syns kanskje dagens er litt sterkare![]()

Det forstår eg godt!Det jeg også føler.. så nå håper jeg mer enn jeg hadde tenkt![]()

Det forstår eg godt!
Eg trudde eg blei gravid igjen med ein gong etter ma i februar, men så var det berre hcg restar.. Fekk positiv el-test rundt samme tid og fekk positiv graviditetstest igjen 1,5 veke etter
Kan trygt sei det var ein følelsesmessig berg og dalbane
Krysser alt for høgare tall på siste hcg prøve![]()

derfor jeg tok en graviditetstest for å sjekke siden jeg vet de kan slå ut positive ved graviditet 

Hørt noe enda?Det kommer garantert oppdatering så snart jeg har svaretklarte ikke dy meg og tok en ny test i dagmorges men klarer ikke få lagt inn bildet..
Men den er i allfall ikke svakere.. slik den ble da jeg mistet..![]()
Hørt noe enda?

Hmrf! Tror ikke hun vet hvordan det er å vente på noe såntNeeeei, ringte de nettopp.. likte ikke hun i tlf.. "du får ringe i morgen heller"
Som om det skjer
Ringer tilbake rett før de stenger jeg![]()

Hmrf! Tror ikke hun vet hvordan det er å vente på noe sånt![]()