Hcg etter SA

Ble gravid i mars, mens 20.02.2021, positiv test 20.03, men aborterte 30.03.2021. Testen viste «ikke gravid» dagen etter at jeg begynte å blø. Men nå er testen positiv, og CB sin test sier «gravid 1-2», samt at steken blir tydeligere for hver dag. Kan det være at jeg er så heldig at jeg er gravid igjen på nytt , eller er det fare for at det er rester..?
Krysser fingrene for at spira sitter! Skulle hatt mensen i går..
Har tatt en ny test i dag, hvor streken er enda tydeligere enn den var i går.
Var den negativ etter SA, så er du gravid nå :) gratulerer så mye og håper dette er en terminspire!

Hm.. ville sjekket opp hos gyn for å utelukke at det bare er rester før jeg hadde turt å glede meg på nytt, var jeg deg. :bag:

krysser fingra for at det er ny spire på vei..!

Hm.. ville sjekket opp hos gyn for å utelukke at det bare er rester før jeg hadde turt å glede meg på nytt, var jeg deg. :bag:

krysser fingra for at det er ny spire på vei..!

Ja kommer ikke til å ta gledene helt på forskudd enda.. :rolleyes: selv om jeg har en venninne jeg måtte snakke med gjor nettopp dette :hilarious: prøvd å si at "ja, men det er ikke noe som er sikkert dette her må du huske.. kan godt være rester.."

Nei det hadde hun ikke noe tro på...

Kvinnfolk :hilarious:

Skal til legen på mandag, for en kontroll. Også skal han undersøke meg, også mente han at jeg burde bli henvist for TUL for å være sikker på hva som skjer :)
Legger ved en test fra i dag. Er den «sterk» nok? Skal etter «Ladytimer» ha mensen i morgen.

Vedlegg

• E0447665-6AAB-4244-A419-061F28CB3521.jpeg
    E0447665-6AAB-4244-A419-061F28CB3521.jpeg
    969,7 KB · Visninger: 87
Skal til legen på mandag, for en kontroll. Også skal han undersøke meg, også mente han at jeg burde bli henvist for TUL for å være sikker på hva som skjer :)
Legger ved en test fra i dag. Er den «sterk» nok? Skal etter «Ladytimer» ha mensen i morgen.

Den så veldig bra ut etter mitt syn.. :pompus: har virkelig troa på dette for din del :gen014 :Heartred

Ja kommer ikke til å ta gledene helt på forskudd enda.. :rolleyes: selv om jeg har en venninne jeg måtte snakke med gjor nettopp dette :hilarious: prøvd å si at "ja, men det er ikke noe som er sikkert dette her må du huske.. kan godt være rester.."

Nei det hadde hun ikke noe tro på...

Kvinnfolk :hilarious:
Når er neste hcg? Og legetime?

Hah! Fikk det til :hilarious:

Den enkle er fra i dag (tidlig test) de 2 er fra mandag.. en tidlig og en vanlig..:rolleyes:

Noen tanker?:anyone

Vedlegg

• Screenshot_20210429-100134_Gallery.jpg
    Screenshot_20210429-100134_Gallery.jpg
    733 KB · Visninger: 128
  • 20210426_093429.jpg
    20210426_093429.jpg
    838 KB · Visninger: 133
Det jeg også føler.. så nå håper jeg mer enn jeg hadde tenkt :smiley-angelic001:angelic:
Det forstår eg godt!
Eg trudde eg blei gravid igjen med ein gong etter ma i februar, men så var det berre hcg restar.. Fekk positiv el-test rundt samme tid og fekk positiv graviditetstest igjen 1,5 veke etter:wideyed:
Kan trygt sei det var ein følelsesmessig berg og dalbane :hilarious:
Krysser alt for høgare tall på siste hcg prøve:nailbiting::woot:

Det forstår eg godt!
Eg trudde eg blei gravid igjen med ein gong etter ma i februar, men så var det berre hcg restar.. Fekk positiv el-test rundt samme tid og fekk positiv graviditetstest igjen 1,5 veke etter:wideyed:
Kan trygt sei det var ein følelsesmessig berg og dalbane :hilarious:
Krysser alt for høgare tall på siste hcg prøve:nailbiting::woot:

Jiiiz, hadde ramlet av den berg og dalbanen der :hilarious:

Var pga eggløsningstestene aldri ble negative, hadde strek som varierte veldig i styrke.. fikk peak flere ganger siste dagene:hilarious: derfor jeg tok en graviditetstest for å sjekke siden jeg vet de kan slå ut positive ved graviditet :rolleyes::shifty::hilarious:

Back
Topp