Hcg etter SA

Forstår ingenting.. gravid kom ganske raskt etter at jeg tok den.. :anyone

Vedlegg

• Snapchat-1986954774.jpg
    Snapchat-1986954774.jpg
    295,4 KB · Visninger: 132
Det er jo litt merkelig med såpass sterk strek etter 2,5 uke når du hadde så lav hcg. Jeg hadde svak strek etter 2 uker (ca som din), men jeg hadde 10000 i hcg.. Samtidig er det jo rart hvis du skulle rukket å bli gravid og få positiv test allerede også etter så kort tid. Ingen gode svar til deg, håper testen din stiger ❤

Det er jo litt merkelig med såpass sterk strek etter 2,5 uke når du hadde så lav hcg. Jeg hadde svak strek etter 2 uker (ca som din), men jeg hadde 10000 i hcg.. Samtidig er det jo rart hvis du skulle rukket å bli gravid og få positiv test allerede også etter så kort tid. Ingen gode svar til deg, håper testen din stiger ❤

Ja forstår ingenting her selv.. :hilarious: føler meg som et spørsmålstegn.. :hilarious:

Med gravid 1-2 måler den over 25 i hcg, men mindre enn 200. Så kan være ny spire, kan være rester. Blir spennende når du får svar på hcg i blodet. Men ville absolutt tatt turen til legen og for å sjekke

Ja tenker egentlig det selv også.. men hadde ikke tatt den digitale når jeg tok blodprøven :hilarious: tok den digitale ca 3t etter jeg var på do sist :rolleyes:
HCG på 86 for 2.5 uke siden, si at den halverer seg hver 2. dag, da burde du vært på negativ test for over en uke siden. Var dette første testen du tok etter SA?

HCG på 86 for 2.5 uke siden, si at den halverer seg hver 2. dag, da burde du vært på negativ test for over en uke siden. Var dette første testen du tok etter SA?

Fått svar på gårsdagens blodprøve.. 43 var den.. så var ikke noe å bli klok på :hilarious:

Ikke snakket med legen, bare ene sekretæren som syntes det var merkelig om det ikke vare gått mere ned etter SA.. så skal ha ny prøve i morgen iallefall :hilarious:

Har vært hos tannlegen med mini i dag så har ikke fått tatt nye test for å se evt stigningen..
Ja, de bør jo få sjekket om det kan være rester.

43 2.5 uke senere høres veldig rart ut ja. Få en legetime senere i uka uansett kanskje? Og henvisning til gyn?

Jada, klarte ikke la vær.. måtte ta en ny test nå, alt for kort tid etter at jeg var på do sist.. :hilarious: testen var nesten identisk med den jeg tok på morgenurin i går :hilarious:

Tålmodighet er virkelig ikke min sterke side :hilarious::banghead:

Ble gravid i mars, mens 20.02.2021, positiv test 20.03, men aborterte 30.03.2021. Testen viste «ikke gravid» dagen etter at jeg begynte å blø. Men nå er testen positiv, og CB sin test sier «gravid 1-2», samt at steken blir tydeligere for hver dag. Kan det være at jeg er så heldig at jeg er gravid igjen på nytt , eller er det fare for at det er rester..?
Krysser fingrene for at spira sitter! Skulle hatt mensen i går..
Har tatt en ny test i dag, hvor streken er enda tydeligere enn den var i går.

Vedlegg

• 85E0C828-AAB1-457B-A9B3-0E8426A5ADB4.jpeg
    85E0C828-AAB1-457B-A9B3-0E8426A5ADB4.jpeg
    201,7 KB · Visninger: 106
  • D43D1E22-48A3-4A1D-B325-AA1C0D3029A2.jpeg
    D43D1E22-48A3-4A1D-B325-AA1C0D3029A2.jpeg
    323 KB · Visninger: 114
Ble gravid i mars, mens 20.02.2021, positiv test 20.03, men aborterte 30.03.2021. Testen viste «ikke gravid» dagen etter at jeg begynte å blø. Men nå er testen positiv, og CB sin test sier «gravid 1-2», samt at steken blir tydeligere for hver dag. Kan det være at jeg er så heldig at jeg er gravid igjen på nytt , eller er det fare for at det er rester..?
Krysser fingrene for at spira sitter! Skulle hatt mensen i går..
Har tatt en ny test i dag, hvor streken er enda tydeligere enn den var i går.

Satser på det er det samme her nå.. :smiley-angelic001

Gratulerer så mye :Heartred

Back
Topp