Tar livet som det faller seg.. ❤
Elsker forumet
Aprilspirene 2023
Maiskolbene 2023 :-)
Aprilspirene 2025
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo litt merkelig med såpass sterk strek etter 2,5 uke når du hadde så lav hcg. Jeg hadde svak strek etter 2 uker (ca som din), men jeg hadde 10000 i hcg.. Samtidig er det jo rart hvis du skulle rukket å bli gravid og få positiv test allerede også etter så kort tid. Ingen gode svar til deg, håper testen din stiger ❤
føler meg som et spørsmålstegn.. 
Med gravid 1-2 måler den over 25 i hcg, men mindre enn 200. Så kan være ny spire, kan være rester. Blir spennende når du får svar på hcg i blodet. Men ville absolutt tatt turen til legen og for å sjekke

Det skjønner jeg godt. Du skal ta nye blodprøver om 2 dager da?Ja dette er veldig spennende..å kjenner jeg er kjempe utålmodig..
![]()
Det skjønner jeg godt. Du skal ta nye blodprøver om 2 dager da?

hehe. Men med positiv digital må du definitivt ha en ny om 2 dagerJa regner med det? Sa bare jeg måtte ha en blodprøve i dag for å se hva jeg skulle gjøre videre når jeg var å tok den..![]()
hehe. Men med positiv digital må du definitivt ha en ny om 2 dager
tok den digitale ca 3t etter jeg var på do sist HCG på 86 for 2.5 uke siden, si at den halverer seg hver 2. dag, da burde du vært på negativ test for over en uke siden. Var dette første testen du tok etter SA?Ja tenker egentlig det selv også.. men hadde ikke tatt den digitale når jeg tok blodprøventok den digitale ca 3t etter jeg var på do sist
![]()
HCG på 86 for 2.5 uke siden, si at den halverer seg hver 2. dag, da burde du vært på negativ test for over en uke siden. Var dette første testen du tok etter SA?

Det er jo litt merkelig med såpass sterk strek etter 2,5 uke når du hadde så lav hcg. Jeg hadde svak strek etter 2 uker (ca som din), men jeg hadde 10000 i hcg.. Samtidig er det jo rart hvis du skulle rukket å bli gravid og få positiv test allerede også etter så kort tid. Ingen gode svar til deg, håper testen din stiger ❤
HCG på 86 for 2.5 uke siden, si at den halverer seg hver 2. dag, da burde du vært på negativ test for over en uke siden. Var dette første testen du tok etter SA?

Hva sier legen da? Tatt test i dag?Fått svar på gårsdagens blodprøve.. 43 var den.. så var ikke noe å bli klok på![]()
Hva sier legen da? Tatt test i dag?
Ja, de bør jo få sjekket om det kan være rester.Ikke snakket med legen, bare ene sekretæren som syntes det var merkelig om det ikke vare gått mere ned etter SA.. så skal ha ny prøve i morgen iallefall
Har vært hos tannlegen med mini i dag så har ikke fått tatt nye test for å se evt stigningen..
43 2.5 uke senere høres veldig rart ut ja. Få en legetime senere i uka uansett kanskje? Og henvisning til gyn?

testen var nesten identisk med den jeg tok på morgenurin i går 

Ble gravid i mars, mens 20.02.2021, positiv test 20.03, men aborterte 30.03.2021. Testen viste «ikke gravid» dagen etter at jeg begynte å blø. Men nå er testen positiv, og CB sin test sier «gravid 1-2», samt at steken blir tydeligere for hver dag. Kan det være at jeg er så heldig at jeg er gravid igjen på nytt , eller er det fare for at det er rester..?
Krysser fingrene for at spira sitter! Skulle hatt mensen i går..
Har tatt en ny test i dag, hvor streken er enda tydeligere enn den var i går.