Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke svar på hcg-spørsmålet ditt, men jeg har vært gravid 7 ganger å har aldri fått 3+ før uke 5Sniker meg forsiktig inn her
Vi prøver nr 3. Lillegutt er kun 4 mnd.
Når fikk dere 3 + med ukeindikator?
Jeg er 16 dpo og vet ikke om det er normalt?
Hvor mye hcg tilsvarer 3+?
Vis vedlegget 249557
Fikk 3+ 22 dpo.. prøvde meg tidligere forrige uke, 16 dpo. Fikk 2-3Sniker meg forsiktig inn her
Vi prøver nr 3. Lillegutt er kun 4 mnd.
Når fikk dere 3 + med ukeindikator?
Jeg er 16 dpo og vet ikke om det er normalt?
Hvor mye hcg tilsvarer 3+?
Vis vedlegget 249557

Har ikke svar på hcg-spørsmålet ditt, men jeg har vært gravid 7 ganger å har aldri fått 3+ før uke 5kanskje der er 2 ?
![]()

Fikk 3+ 22 dpo.. prøvde meg tidligere forrige uke, 16 dpo. Fikk 2-3![]()
Jeg fikk 3+ 20 dpo, men jeg testet ikke med sånn test før da. Så for alt jeg vet så kunne jeg fått det før.
Ps: Gratulerer så masse!!![]()
Oi dobbel glede
Har fått henvisning til TUL så er veldig spentHar absolutt ingen symptomer så det skremmer meg litt. Hadde hyperemesis med både eldste og yngste. Håper ikke det er dårlig tegn.
Hmm,det kommer sikkerthåper jeg
å Grattulerer så mye
![]()

Kanskje twinsFikk kun 2-3 med 16-20 dpo med yngstemann. Ikke 3+ som nå![]()
Åååh, det var sårt å høre:/ jaggu mange her i November gruppa som har mistaTusen takkHar jo mistet tvilling før førstemann så kan jo være 2 nå. Men håper egentlig ikke da yngste er kun 4mnd. Blir veldig tette barn om det blir tvilling da
![]()

Åååh, det var sårt å høre:/ jaggu mange her i November gruppa som har mista
Det blir veldig mye å henge fingrene i da, uten tvildet blir ca året mellom minste å spiren ?
mine 2 eldste er det 12 mnd og 7 dager mellom , de er meget avhengige av hverandre
![]()
NæææææJa hvis spire klorer fast denne gangen så har de samme termindato27.11.18. Lillegutt sin termindato var 27.11.17. Men han kom 11.10.17
Hvor langt er du på vei nå? Krysser fingrene for at alle spirene klorer seg fast hele veien nå![]()
Næææææjeg fikk gåsehud,guri så kult
tro å ha fått 2 barn med bursdag på samme dato da
hadde nok vært litt spesielt
Nå er jeg nøyaktig 5 uker på vei , så det blir 16 mnd mellom babyen her og spiren om vi kommer i mål![]()
samme eggløsningsdato 3.3.17 med minsten og 3.3.18 med bebbi i magen nå
Det er jo helt vildt !!Jaaa heeelt syyyktsamme eggløsningsdato 3.3.17 med minsten og 3.3.18 med bebbi i magen nå
Oi det blir tette hos deg også,men tenk så gøy og så mye glede til får av hverandte
Har du begynt å kjenne symptomer da?
snakker om god timing
er ikke det utrolig så vet ikke jeg, da må jo syklusen din være 100 stabil å vell så det
ellers er det ulvehunger, men blir kvalm etter mat da... Det er jo helt vildt !!snakker om god timing
er ikke det utrolig så vet ikke jeg, da må jo syklusen din være 100 stabil å vell så det
Ja jeg gleder meg veldig til å se 2 tette vokse opp sammen igjenn, det er gull verdt å se enn sånn kjemi mellom 2 så små
Kvalmen kom sånn smått for 3-4 dager siden ,men den er mild i forhold til hva jeg har i vente i løpet av uka. Åsså kom ømme brystvorter rasende over meg inatt , låg stiv av skrekk i senga når lillegutt plutselig skulle ha seg en tårellers er det ulvehunger, men blir kvalm etter mat da...
![]()
syklusen min er absolutt ikke stabil i det hele tatt. Sist det klaffet var i pausemnd letrozol 

håper det blir bedre etterhvert for deg