Hcg 16 dpo:)

Vilsågjerne101

Elsker forumet
Sniker meg forsiktig inn her:)
Vi prøver nr 3. Lillegutt er kun 4 mnd.

Når fikk dere 3 + med ukeindikator?
Jeg er 16 dpo og vet ikke om det er normalt?

Hvor mye hcg tilsvarer 3+?
F78F95F4-096A-42A6-83A3-9FB0C8C1BD6A.jpeg

Sniker meg forsiktig inn her:)
Vi prøver nr 3. Lillegutt er kun 4 mnd.

Når fikk dere 3 + med ukeindikator?
Jeg er 16 dpo og vet ikke om det er normalt?

Hvor mye hcg tilsvarer 3+?
Vis vedlegget 249557
Har ikke svar på hcg-spørsmålet ditt, men jeg har vært gravid 7 ganger å har aldri fått 3+ før uke 5:) kanskje der er 2 ?;)

Jeg fikk 3+ 20 dpo, men jeg testet ikke med sånn test før da. Så for alt jeg vet så kunne jeg fått det før.

Ps: Gratulerer så masse!!:Heartbigred

Har ikke svar på hcg-spørsmålet ditt, men jeg har vært gravid 7 ganger å har aldri fått 3+ før uke 5:) kanskje der er 2 ?;)

Oi dobbel glede:hilarious:
Har fått henvisning til TUL så er veldig spent❤️Har absolutt ingen symptomer så det skremmer meg litt. Hadde hyperemesis med både eldste og yngste. Håper ikke det er dårlig tegn.

Tusen takk❤️ Har jo mistet tvilling før førstemann så kan jo være 2 nå. Men håper egentlig ikke da yngste er kun 4mnd. Blir veldig tette barn om det blir tvilling da:confused::hilarious:
Åååh, det var sårt å høre:/ jaggu mange her i November gruppa som har mista:Heartred
Det blir veldig mye å henge fingrene i da, uten tvil:D det blir ca året mellom minste å spiren ?:) mine 2 eldste er det 12 mnd og 7 dager mellom , de er meget avhengige av hverandre :)

Åååh, det var sårt å høre:/ jaggu mange her i November gruppa som har mista:Heartred
Det blir veldig mye å henge fingrene i da, uten tvil:D det blir ca året mellom minste å spiren ?:) mine 2 eldste er det 12 mnd og 7 dager mellom , de er meget avhengige av hverandre :)

Ja hvis spire klorer fast denne gangen så har de samme termindato :) 27.11.18. Lillegutt sin termindato var 27.11.17. Men han kom 11.10.17

Hvor langt er du på vei nå? Krysser fingrene for at alle spirene klorer seg fast hele veien nå❤️❤️

Ja hvis spire klorer fast denne gangen så har de samme termindato :) 27.11.18. Lillegutt sin termindato var 27.11.17. Men han kom 11.10.17

Hvor langt er du på vei nå? Krysser fingrene for at alle spirene klorer seg fast hele veien nå❤️❤️
Næææææ:D jeg fikk gåsehud,guri så kult :D tro å ha fått 2 barn med bursdag på samme dato da:) hadde nok vært litt spesielt:D
Nå er jeg nøyaktig 5 uker på vei , så det blir 16 mnd mellom babyen her og spiren om vi kommer i mål :)

Næææææ:D jeg fikk gåsehud,guri så kult :D tro å ha fått 2 barn med bursdag på samme dato da:) hadde nok vært litt spesielt:D
Nå er jeg nøyaktig 5 uker på vei , så det blir 16 mnd mellom babyen her og spiren om vi kommer i mål :)

Jaaa heeelt syyykt:hilarious: samme eggløsningsdato 3.3.17 med minsten og 3.3.18 med bebbi i magen nå:hilarious:

Oi det blir tette hos deg også,men tenk så gøy og så mye glede til får av hverandte❤️

Har du begynt å kjenne symptomer da?

Jaaa heeelt syyykt:hilarious: samme eggløsningsdato 3.3.17 med minsten og 3.3.18 med bebbi i magen nå:hilarious:

Oi det blir tette hos deg også,men tenk så gøy og så mye glede til får av hverandte❤️

Har du begynt å kjenne symptomer da?
Det er jo helt vildt !!:joyful: snakker om god timing:happy: er ikke det utrolig så vet ikke jeg, da må jo syklusen din være 100 stabil å vell så det:)

Ja jeg gleder meg veldig til å se 2 tette vokse opp sammen igjenn, det er gull verdt å se enn sånn kjemi mellom 2 så små:)

Kvalmen kom sånn smått for 3-4 dager siden ,men den er mild i forhold til hva jeg har i vente i løpet av uka. Åsså kom ømme brystvorter rasende over meg inatt , låg stiv av skrekk i senga når lillegutt plutselig skulle ha seg en tår:hilarious: ellers er det ulvehunger, men blir kvalm etter mat da... :)

Last edited:
Det er jo helt vildt !!:joyful: snakker om god timing:happy: er ikke det utrolig så vet ikke jeg, da må jo syklusen din være 100 stabil å vell så det:)

Ja jeg gleder meg veldig til å se 2 tette vokse opp sammen igjenn, det er gull verdt å se enn sånn kjemi mellom 2 så små:)

Kvalmen kom sånn smått for 3-4 dager siden ,men den er mild i forhold til hva jeg har i vente i løpet av uka. Åsså kom ømme brystvorter rasende over meg inatt , låg stiv av skrekk i senga når lillegutt plutselig skulle ha seg en tår:hilarious: ellers er det ulvehunger, men blir kvalm etter mat da... :)

Haha skikkelig god timing:hilarious: syklusen min er absolutt ikke stabil i det hele tatt. Sist det klaffet var i pausemnd letrozol :) denne gangen klaffet med pergotime:)

Dumme meg driver fortsatt å tempe og syns den har sunket så nå er jeg jo livredd:sad015

Testene er fortsatt sterke men er så redd for lav temp:(
Sist svangerskap gikk jeg på crinone. Men det gjør jeg jo ikke denne gangen.

Har heller ingen symptomer:smiley-angelic001

Huff er absolutt ikke noe godt med disse ømme brystvortene og lillegutt skal ha litt pupp itillegg:eek::joyful: håper det blir bedre etterhvert for deg:)

Back
Topp