Hcg 16 dpo:)

Haha skikkelig god timing:hilarious: syklusen min er absolutt ikke stabil i det hele tatt. Sist det klaffet var i pausemnd letrozol :) denne gangen klaffet med pergotime:)

Dumme meg driver fortsatt å tempe og syns den har sunket så nå er jeg jo livredd:sad015

Testene er fortsatt sterke men er så redd for lav temp:(
Sist svangerskap gikk jeg på crinone. Men det gjør jeg jo ikke denne gangen.

Har heller ingen symptomer:smiley-angelic001

Huff er absolutt ikke noe godt med disse ømme brystvortene og lillegutt skal ha litt pupp itillegg:eek::joyful: håper det blir bedre etterhvert for deg:)

Dette med temping.. Skal man ha forhøyet temperatur når man er gravid? Aldri tempet, så aner ikke noe om det. Vet at man kan finne el på den måten bare. Jeg har de siste dagene fått milde hetetokter på dagtid. Er det et gravidsymptom? Men så har det vært sol ute også, så kanskje det er grunnen. Heheh. Leter litt etter symptomer. Skjønner ikke hvorfor, for morgenkvalmen og hodepinen burde absolutt være nok symptom.. :joyful:

Fikk ikke3+ før 5+2 ☺️

Haha skikkelig god timing:hilarious: syklusen min er absolutt ikke stabil i det hele tatt. Sist det klaffet var i pausemnd letrozol :) denne gangen klaffet med pergotime:)

Dumme meg driver fortsatt å tempe og syns den har sunket så nå er jeg jo livredd:sad015

Testene er fortsatt sterke men er så redd for lav temp:(
Sist svangerskap gikk jeg på crinone. Men det gjør jeg jo ikke denne gangen.

Har heller ingen symptomer:smiley-angelic001

Huff er absolutt ikke noe godt med disse ømme brystvortene og lillegutt skal ha litt pupp itillegg:eek::joyful: håper det blir bedre etterhvert for deg:)
Jøss!:) det var ikke verst :) meget flaks da:)

Men med sånnt utslag på clear blue må du kutte ut tempinga:hilarious: skjønner veldig du er livredd, men dette må gå bra... nå skal resten holde ut her:)

Symptomene bygger seg daglig opp nå merker jeg... kvalmen er mer frempå... men det kan være siden lillegutt har mistet interessen for nattesøvn å står opp kl 05.00 på "morgenen"... ikke rart man blir kvalm da :joyful:

Back
Topp