Haugesund sjukehus

En tråd i 'Fødesteder i Norge' startet av Babyverden, 22 Nov 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Forumet er livet

Oppdatert informasjonslink :)

2. Camilla1995 ♛ ♛ Mamma til en gutt, stort ønske om et lillesøsken Oktoberskattene 2015

Ser det står barselhotell. Det fantes ikke i 2015.. Er det noe nytt eller? Aldri hørt om det heller i det siste, kun for lenge siden. Ble lagt ned før 2012 en gang.

3. Klarsåklar Gift med forumet Novemberlykke 2018 Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Noen som har født her i 2018 og vil dele sin erfaring?

Har termin i november og ble ikke imponert over kommentarene om barselene. Er førstegangsfødende og kommer sikkert til å trenge støtte og hjelp..syns også det er dumt at mannen ikke får være med hele tiden og sove der.

4. Sonniken Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberbarna 19

Vi fikk i oktober 2016, vil ikke tro det har endret seg så mye siden da? Jeg var da førstegangsfødende, og vi fikk familierom som ønsket, hvor mannen da var med hele tiden. Syns alt gikk veldig fint, og har ingen negative opplevelser, foruten en noe lang og noe komplisert fødsel. Syns vi ble godt ivaretatt, selv om man i utgangspunktet skal «klare seg mer selv» på familierom, jeg syns det var viktig å få med mannen, men vi fikk jo den hjelpen vi trengte ellers.

• Liker Liker x 1
  5. Raffdy Blir kjent med forumet

Jeg fødte her i august 2018 og var også førstegangsfødende.
    Far fikk være med oss fra ca kl 09 på morgenen og frem til 21-22 på kvelden da vi ikke sov på familierom.
    Synes barnepleierene og jordmødrene var flinke å hjelpe til med å legge til ved amming, og alle sa det bare var å ringe på om en trengte noe som helst.
    Var selvfølgelig noen som var flinkere og hyggeligere enn andre, men slik er det vel alltid. Var alt i alt fornøyd med mitt 2-døgns opphold her.

6. Mamma M(i)ra Millie00 Marsboere 2020 Snøfnuggene 2018 Februarbarna 2020

Ble godt tatt vare på da jeg fødte 25.12.17 Veldig flinke og trygge folk som reddet livet til gutten vår som hadde navlestrengen to ganger rundt halsen ❤

Pappaen fikk være her hele tiden.

7. Klarsåklar Gift med forumet Novemberlykke 2018 Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Fødte 8. November 2018. Var skeptisk etter å ha hørt på dårlig rykte, men ble veldig positivt overrasket. Ble godt tatt vare på både jeg, mannen og baby.

8. Sonniken Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberbarna 19

Var du på vanlig barsel eller på familierom?

Med førstemann hadde vi familierom, slik at far kunne være der hele tiden. Denne gangen blir det nok vanlig barselavdeling, siden far må nesten sove hjemme med lillegutt på da 3 år :)

9. Klarsåklar Gift med forumet Novemberlykke 2018 Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Vi fikk familierom ettersom jeg ikke ønsket å ligge alene. Blir å be om det denne gangen også:)

• Liker Liker x 1
  10. AnetteU Flørter med forumet

Eg fødde der i 2017. Var veldig fornøyd. Hadde hørt veldig masse negativt om sykehuset, men eg syns dei tok godt vare på oss. Fekk ett 4 mannsrom for meg sjølv og mannen sov der med oss :)

11. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Født der i 2010 og 2015. Helt ok opplevelse men fikk aldri epidural som jeg ønsket med nr 2. Hadde heller ikke kjemi med jordmor, men fikk da ut barnet og det er vell det viktigste

Del denne siden