Ikke i bruk
Forumet er livet
Oppdatert informasjonslink
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det står barselhotell. Det fantes ikke i 2015.. Er det noe nytt eller? Aldri hørt om det heller i det siste, kun for lenge siden. Ble lagt ned før 2012 en gang.Oppdatert informasjonslink
Noen som har født her i 2018 og vil dele sin erfaring?
Har termin i november og ble ikke imponert over kommentarene om barselene. Er førstegangsfødende og kommer sikkert til å trenge støtte og hjelp..syns også det er dumt at mannen ikke får være med hele tiden og sove der.
Jeg fødte her i august 2018 og var også førstegangsfødende.Noen som har født her i 2018 og vil dele sin erfaring?
Har termin i november og ble ikke imponert over kommentarene om barselene. Er førstegangsfødende og kommer sikkert til å trenge støtte og hjelp..syns også det er dumt at mannen ikke får være med hele tiden og sove der.
Fødte 8. November 2018. Var skeptisk etter å ha hørt på dårlig rykte, men ble veldig positivt overrasket. Ble godt tatt vare på både jeg, mannen og baby.
Vi fikk familierom ettersom jeg ikke ønsket å ligge alene. Blir å be om det denne gangen ogsåVar du på vanlig barsel eller på familierom?
Med førstemann hadde vi familierom, slik at far kunne være der hele tiden. Denne gangen blir det nok vanlig barselavdeling, siden far må nesten sove hjemme med lillegutt på da 3 år
Jeg var der i sommer. Var innlagt i 10 dager (pga svangerskapsforgiftning og komplikasjoner både hos mor og barn i etterkant). Fikk super oppfølgning hele veien. Var veldig slitt men de fikk jo helt ny avdeling i september.Noen nyere erfaringer?
Vi var der tidligere i årNoen nyere erfaringer?
Født der både i juli 21 og sept 23. Har hatt to veldig fine opplevelser under fødsel. Har dog vært full i komplikasjoner så har ikke fått ligge på barselsavd men måtte bli værende på føden etter fødsel også. Har fått hatt mannen med hele veien, fra fødselen var i gang til vi reiste hjem. Måtte bare hjem om natten etter igangsettelse før aktiv fødsel. Til tross for fødeboom når jeg fødte sist så hadde de ledige familierom (de vurderte å flytte oss over pga sprengt kapasitet på fødeavd.). Vår opplevelse har vært veldig god oppfølging gjennom fødselsfasen, men litt mer variert i barseltiden (har dog vært veldig veldig travelt begge gangene jeg fødte).Noen nye erfaringer? Har termin juli 2024 og har hørt både mye bra og mye negativt. Spesielt viktig for meg med familierom, og hørt om flere som ikke fikk det..