Haha, som overskriften tilsier. Jeg craver skive med majones, salami og agurk så fæææælt!!! *rive seg i håret*
Noen andre som craver "farlige" ting?
Sent from my iPhone using BV Forum
Her også!! Eneste jeg har lyst på er gullsalami på skiva mi!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, som overskriften tilsier. Jeg craver skive med majones, salami og agurk så fæææælt!!! *rive seg i håret*
Noen andre som craver "farlige" ting?
Reker og sushi er det jo ingen fare med
Nå skrev jeg ikke dette innlegget med bakgrunn i hva "gravide mener" men hva helsemyndighetene i Norge anbefaler at gravide holder seg unnaMange gravide som mener det, også siden laksen er rå
Nå skrev jeg ikke dette innlegget med bakgrunn i hva "gravide mener" men hva helsemyndighetene i Norge anbefaler at gravide holder seg unna
Idag har jeg vært CRAZYBANANA - jeg har spist sushi! Og jeg spiste reker på fredag.. det var NAAAAM!!
Nå er vell hverken sushi eller reker noe man trenger å unngå som gravid så... slå deg løs ;-)
Uuups... ser noen allerede har skrevet samme kommentaren, ikke meningen å gjenta
Jeg drikker max 4kopper, er for lite med 1-2assåJa, det frister veldig men mest fordi jeg vet jeg ikke kan ha det det aller værste er at å moderere meg selv til 1-2 kopper kaffe om dagen! Elsker kaffe
Jeg har så lyst på spekemat!! Å brie!!!!:/
Smart! Da blir det vel ikke sånn crispy og supersalt, men beholder den gode smaken sin?Det går stort sett bra, men hva hvis det ikke gjør det? Jeg holder meg unna de matvarene gravide ikke skal spise da jeg ikke har samvittighet hvis noe skulle gå galt.
Skjønner ikke den tankegangen at det gikk jo bra med meg så da kan det ikke være så farlig osv.
Jeg elsker spekeskinke og løste det ved å steke det i ovnen en gang og cravingen som hadde vart lenge var plutselig over
Ps. Det var sykt godt, pakket i aluminiumfolie!
Nam!! Da kan man jo egentlig avkjøle og lage sandwich med det som pålegg? Nomnomnomja, fant på det selv, hoho
Spekeskinken blir myk, men noe av vannet og saltet renner litt av.
Gjort det bare en gang, men utrolig deilig å vite at hvis jeg craver etter spekeskinke så har jeg en løsning.
( Tror bare det å vite det gjør at lysten blir mindre… )
Enn så lenge dekker jeg saltbehovet med potetgull. OMG- må skjerpe meg… Er jo så salthungrig
Kan man ikke spise reker!? Jeg har hørt stikk motsatt! At man kan fint spise reker bår man er gravid, men helst ikke når man ammer, da de kan utvikle skalldyrallergi...Idag har jeg vært CRAZYBANANA - jeg har spist sushi! Og jeg spiste reker på fredag.. det var NAAAAM!!
Kan man ikke spise reker!? Jeg har hørt stikk motsatt! At man kan fint spise reker bår man er gravid, men helst ikke når man ammer, da de kan utvikle skalldyrallergi...