Har så lyst på salami

Haha, som overskriften tilsier. Jeg craver skive med majones, salami og agurk så fæææælt!!! *rive seg i håret*

Noen andre som craver "farlige" ting?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her også!! Eneste jeg har lyst på er gullsalami på skiva mi!! :o

Idag har jeg vært CRAZYBANANA - jeg har spist sushi! Og jeg spiste reker på fredag.. :) det var NAAAAM!!

Nå er vell hverken sushi eller reker noe man trenger å unngå som gravid så... slå deg løs ;-)

Uuups... ser noen allerede har skrevet samme kommentaren, ikke meningen å gjenta :-)

Nå er vell hverken sushi eller reker noe man trenger å unngå som gravid så... slå deg løs ;-)

Uuups... ser noen allerede har skrevet samme kommentaren, ikke meningen å gjenta :-)

Burde ha skrevet rå fisk sushi da, for å passe inn i denne tråden :) Var ikke for å henge ut noen uansett..

Ja, det frister veldig :D men mest fordi jeg vet jeg ikke kan ha det :p det aller værste er at å moderere meg selv til 1-2 kopper kaffe om dagen! Elsker kaffe :p

Det går stort sett bra, men hva hvis det ikke gjør det? Jeg holder meg unna de matvarene gravide ikke skal spise da jeg ikke har samvittighet hvis noe skulle gå galt.
Skjønner ikke den tankegangen at det gikk jo bra med meg så da kan det ikke være så farlig osv.

Jeg elsker spekeskinke og løste det ved å steke det i ovnen en gang og cravingen som hadde vart lenge var plutselig over

Ps. Det var sykt godt, pakket i aluminiumfolie!

Det går stort sett bra, men hva hvis det ikke gjør det? Jeg holder meg unna de matvarene gravide ikke skal spise da jeg ikke har samvittighet hvis noe skulle gå galt.
Skjønner ikke den tankegangen at det gikk jo bra med meg så da kan det ikke være så farlig osv.

Jeg elsker spekeskinke og løste det ved å steke det i ovnen en gang og cravingen som hadde vart lenge var plutselig over

Ps. Det var sykt godt, pakket i aluminiumfolie!
Smart! Da blir det vel ikke sånn crispy og supersalt, men beholder den gode smaken sin?

ja, fant på det selv, hoho ;)

Spekeskinken blir myk, men noe av vannet og saltet renner litt av.
Gjort det bare en gang, men utrolig deilig å vite at hvis jeg craver etter spekeskinke så har jeg en løsning.
( Tror bare det å vite det gjør at lysten blir mindre… )

Enn så lenge dekker jeg saltbehovet med potetgull. OMG- må skjerpe meg… Er jo så salthungrig :)

ja, fant på det selv, hoho ;)

Spekeskinken blir myk, men noe av vannet og saltet renner litt av.
Gjort det bare en gang, men utrolig deilig å vite at hvis jeg craver etter spekeskinke så har jeg en løsning.
( Tror bare det å vite det gjør at lysten blir mindre… )

Enn så lenge dekker jeg saltbehovet med potetgull. OMG- må skjerpe meg… Er jo så salthungrig :)
Nam!! Da kan man jo egentlig avkjøle og lage sandwich med det som pålegg? Nomnomnom :)

Idag har jeg vært CRAZYBANANA - jeg har spist sushi! Og jeg spiste reker på fredag.. :) det var NAAAAM!!
Kan man ikke spise reker!? Jeg har hørt stikk motsatt! At man kan fint spise reker bår man er gravid, men helst ikke når man ammer, da de kan utvikle skalldyrallergi...

Ja, fint ha det som pålegg, så lenge man spiser med en gang. Hadde ikke tatt sjansen på å spise det alt for lenge etterpå, ( men det vet jeg ikke) .

Reker kan man spise under graviditet og amming. Gått bort ifra det med utvikling av allergi på samme måte som jordbær. Men finnes det svært alvorlig allergi i familien så bør man unngå, men ikke ellers :)

Back
Topp