Har så lyst på salami

Dagdrømmen

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Haha, som overskriften tilsier. Jeg craver skive med majones, salami og agurk så fæææælt!!! *rive seg i håret*

Noen andre som craver "farlige" ting?

Sent from my iPhone using BV Forum

Man kan spise norsk salami har jeg hørt og lest :)

Sent from my iPhone using BV Forum

har lyst på fårepølse og salami. griner nesten når jeg spiser skive å ikke får det på :P

har sagt til sambo at det mååå han kjøpe med seg opp etter fødsel, rundstykker og fårepølse/salami hehe

Hei!
Hvis du varmebehandler salamien (over 70 grader) kan du fint spise den. =)

Har superlyst på salami jeg også! Noen som har testet den stekt? Blir den like god?

jeg måtte ha salami når jeg gikk med snuppa og skjedde ikke noe. så akkuart der er jeg ikke like skeptisk :P
så kos deg med maten din :)

Har italiensk samboer og Salami er et must! Fryser den ned mens den er uåpnet (både norsk og italiensk salami) og lar den ligge i fryseren i ca. 1 uke. Det er det jeg har blitt anbefalt.

Kjenner på akkurat det samme!! Tips: stek fårepølse og ha oppå stekt egg og skive for eksempel! Veldig godt :) Ikke helt det samme kanskje, men det smaker jo fortsatt fårepølse ;) er også ganske greit med bare stekt pølse på skive! Har ikke prøvd med salami da..

prøv å lage salami chips! i ovn, husker ikke grader (googel det). laget det en gang til tapas fest, stor suksess. For øvrig har jeg mesket meg med salami så langt…var en stund det eneste eg hadde lyst på. Er nok av den ubekymrede sorten, eller naive.. lite eg hold meg unna i matverden.

Back
Topp