Her er babyrommet klart, klær, kluter, sengetøy og alt er ferdig vasket. Har skjært til å sydd trekk til madrassen i lekegrinda som også skal fungere som dagseng i stua.
Gjenstår litt enda, men ikke så mye. Har kjøpt vugge brukt som skal stå på soverommet vårt der frøet skal sove de første månedene. Denne må vaskes ned, fikses litt, madrass må skjæres til og syes trekk til, må sy kantbekyttere og laken til denne.
Ammeinnlegg og amme-bh-er må vaskes, kantbeskytter til sprinkelsenga må syes, trekkene til barnevogna må vaskes, og sykehusbagen må pakkes. Skal begynne med dette nå, så innen neste helg vil alt være klart

Har ei venninde som skal sy babynest, har handlet inn materialer, må bare få levert de til henne

Oi, glemte helt... jeg starta på å hekle et babyteppe i høst, kom halvveis før jul, og så har det prosjektet blitt helt avglemt :-O Egentlig er jeg ikke noe strikke/hekle-person, men av og til glemmer jeg det og starter på et prosjekt før jeg husker at jeg egentlig ikke liker å hekle/strikke