Har nesting-behovet ankommet?

Tror i grunn vi har alt vi trenger, og mere til :) Arver så mye klær både her og der i fra, lille kommer ikke til å gå tom med det første :p
Har veldig lyst å vaske klærne, selv om jeg har god tid. 6 uker igjen til permisjon, men ble 100% sykemeldt i går... Kommer nok til å trenge å fylle dagene med noe :)

Har vasket klær og lagt i kommoden. Stellebordet står frem til storebror og vogna brukes av storebror enda. Vugga og senga kommer vel opp i løpet av de nærmeste ukene da det i dag er 55 dager igjen til hun er her :D ellers har nestinghjernen slått inn og jeg tilbringer all min tid etter leggetid av jr foran symaskinen...makan til prosjekt da!!

Har også begynt med litt rydde/kasting. Trenger å gjøre plass til babyen tror jeg.... o_OOg fikk det plutselig for meg at jeg måtte male en vegg i stua i helgen....

Her har det kommet for fullt nå :p Har støv på hjernen og rydder/organiserer ting hele tiden. Har begynt å bake og strikke også.. Nå venter jeg bare på kommode til babyen sånn at jeg kan begynne å vaske klær :)

Kjenner at mitt også har begynt å ankomme..

Det er litt sånn "hvor er alle klærne, hva har vi, hva mangler vi?".. Må få opp kommoden snart, sånn at alt kan samles!!

Kjenner absolutt på nestingbehovet, og får noen skikkelige rydde raptuser innimellom. Problemet er at jeg føler at tida ikke strekker til. 100% jobb og trening gjør at jeg ikke helt finner roen til å komme skikkelig i gang. Men i helgene tar jeg et tak da. Gleder meg veldig til vinterferien. Da skal jeg roe ned med strikking, rydding og nesting :happy:

Vinterferie!!! En herlig uke fylt med absolutt ingen ting :happy: nå skal jeg senke skuldrene og begynne å tenke mammatanker. Vaske og male kommoden på barnerommet. Kanskje vaske klærne og legge de i kommoden. Strikke litt:joyful: bake litt som jeg kan ha i fryseren til barselbesøk og påske :) rydde og kaste :hilarious: og kjøpe seng??? Etter vinterferien er det bare 5 uker igjen, så greit å begynne å få ting på plass. :dummy:

Her er babyrommet klart, klær, kluter, sengetøy og alt er ferdig vasket. Har skjært til å sydd trekk til madrassen i lekegrinda som også skal fungere som dagseng i stua.
Gjenstår litt enda, men ikke så mye. Har kjøpt vugge brukt som skal stå på soverommet vårt der frøet skal sove de første månedene. Denne må vaskes ned, fikses litt, madrass må skjæres til og syes trekk til, må sy kantbekyttere og laken til denne.
Ammeinnlegg og amme-bh-er må vaskes, kantbeskytter til sprinkelsenga må syes, trekkene til barnevogna må vaskes, og sykehusbagen må pakkes. Skal begynne med dette nå, så innen neste helg vil alt være klart :) Har ei venninde som skal sy babynest, har handlet inn materialer, må bare få levert de til henne :)
Oi, glemte helt... jeg starta på å hekle et babyteppe i høst, kom halvveis før jul, og så har det prosjektet blitt helt avglemt :-O Egentlig er jeg ikke noe strikke/hekle-person, men av og til glemmer jeg det og starter på et prosjekt før jeg husker at jeg egentlig ikke liker å hekle/strikke :-P

Nå har jeg endelig vaska klærne, har venta sååååå lenge på det. Føler det er innafor nå med 5 uker igjen :) Slang også inn noen kluter og sengetøy, så skal ullet vaskes nå. Tenkte å montere stellebordet denne uka også. Fødebagen er planlagt, men ikke fått begynt. Føler ikke noe stress med den, men det gjør kjæresten :p

Nå har jeg endelig vaska klærne, har venta sååååå lenge på det. Føler det er innafor nå med 5 uker igjen :) Slang også inn noen kluter og sengetøy, så skal ullet vaskes nå. Tenkte å montere stellebordet denne uka også. Fødebagen er planlagt, men ikke fått begynt. Føler ikke noe stress med den, men det gjør kjæresten :p
Her og var det kjæresten som var mest stressa på fødebagen ;) Han var livredd for å bli sendt hjem for å hente klær alene hvis fødselen gikk igang før vi var klare. Han hadde mareritt om å møte opp med stringtruser og for små blonde bh-er [emoji14]

Her har det liksom stoppet litt opp. Jeg er tydeligvis aller mest glad i å handle inn, og ikke så glad i å ordne klart i huset [emoji12] Men alt av klær, sengetøy og pledd er vasket da, bortsett fra en liten batch som jeg tar sammen med den batchen jeg går ut ifra at kommer med babyshower [emoji14] Ellers er det liksom bare stellebordene som står oppe, men ingenting er innredet. Jaja, det er heldigvis knappe seks uker igjen [emoji56]

Jeg har handlet inn det neste, men må sette sammen og vaske ting nå. Har ikke hatt så mye tid og overskudd med full jobb og masse andre aktiviteter, men nå er jeg delvis sykemeldt så da har jeg litt mer tid til å pusle rundt i huset :) det blir koselig!

Back
Topp