Har mange i vennegjengen din barn?

Har bare ei venninne som ikke har barn.
De andre har barn mellom 2-11 år, så ganske likt som oss:)
Jeg har en på 11 fra før, så blir vår første sammen ❤️
 
Hos meg er det vare 1 kompis som har barn, resten vil enten vente litt til eller vil ikke ha barn i det hele tatt.

Bestevenninna mi planlegger å begynne å prøve i løpet av neste år, så da blir forhåpentligvis hennes barn og mitt barn ganske tette i forhold til alder. Drømmen er at de blir venner :love7
 
Jeg har 2 gode venninner som har barn. Jeg er veldig ung så det er ikke veldig mange på min alder som har barn.. Men heldigvis finner man alltid noen som har det. Jeg var 16 med sønnen min og da trodde jeg at jeg var den eneste i hele verden med barn haha
 
ikke så mange som har barn - men har ei jeg møter i ny og ne men barselgrupper er super måte å bli kjent med nye mennesker på!
 
Trur så og si alle mine venninner har barn(flere også). Men gravid samtidig sammen en bekjent nå, så det er hyggelig(det er kona til min kjærestes beste kompis, så det er hyggelig). Var sist gravid sammen med to av mine venninner men begge de var gravide med nr 2 og nr 3. Men ja trur alle mine venninner er ferdig med barn nå.
 
Jeg er 38, så de fleste begynner å få store barn. Har heldigvis noen med småbarn.
 
Back
Topp