Har magene vokst/forandret seg nå?

Jeg er førstegangs, og greier å skule magen om jeg har på meg litt baggy klær. Men har jeg på meg tettsittende så greier jeg ikke å skjule det. Er 11+6 idag. Og jordmor kjente godt livmoren over bekkenet. ;)
 
Greier ikke skjule det så godt lengre jeg nå!
 
Her er det bare flesk enda ;) Gleder meg til å få gravid mage, ikke fleske magen :p
 
Min har vokst. Er 12+1 i dag. Skulle tro jeg var lengre på vei....
 
Min er større, men usikker på om det er luft, flesk eller babymage haha... men klarer å skjule den så vidt i store klær. Tettsittende? Oh no.
 
Har gått fra å være helt flat til å få en bitteliten bump:). Tror ingen mistenker at jeg er gravid enda, ser bare ut som at jeg har lagt på meg litt. Er tredjegangs, og forrige gang kom magen skikkelig i uke 12, mens første gang kom den ikke før i uke 24:).
 
Jeg har fått en bitteliten bul nederst, men tror det kommer til å ta tid før den blir noe større :p
 
a3afad922e08ce38458e65556ec46662

Eg har kjempemage, kjenner godt at livmora er komt over skambeinet. Men én del av denne magen er nok luft ;-)
 
Her kom magen for alvor i dag, hadde heldigvis på en vid kjole, for magen kom i løpet sv arbeidsdagen virka det som. Til og med kollegaen min (som vet jeg er gravid) sa hun så den hadde vokst siden morraen :D så nå gir jeg opp å skjule den, 14 uker i morra, men synes det er tidlig med mage :p
 
Har kun mage hvis jeg er tissetrengt ><
 
Back
Topp