Har magene vokst/forandret seg nå?

Her er det VELDIG til mage for tiden, men er nok ingen baby, bare oppblåst.
Var i London i helgen, og på middag der på lørdag fikk jeg spm om jeg hadde langt igjen av svangerskapet. o_O

Turte ikke å svare ærlig for å si det sånn...:joyful:
 
Er 8+6 idag, og kan se det litt helt nederst. I uke 5 var jeg så oppblåst at jeg så ut som jeg var minst 5 mnd på vei - uten å tulle, 5 mnd :p Tok bilde og sendte til kjæresten for tull :) Hehe
 
Sist fikk jeg mage rundt uke 15. Nå er den synlig som gravidmage allerede! Merker at det er nr2 og at det er 3år siden sist :p
 
Magen har vært der i 4 uker alt :p Uke 10+1 nå :) Ikke noe å skjule i denne gården, nei!!
 
Er det livmoren som gjør at det buler helt "der nede"?
Magen har kommet her og, er 10 uker i morgen :)
Begynner å bli vanskelig å skjule den ;)
 
Jeg har også mått mage er 10 +5. Tror hun eldste har begynt å skjønne at det er et eller annet på gang. Så spørs hvor lenge vi klarer å skjule det;)
 
Huff ja, er bare 8+0 men har lagt på meg kjempemye :-( ser mest ut som jeg er tjukk. Men magen har vokst ja!
 
Er 11 uker i dag og den står litt ut fra navelen og ned.. Men syns igrunn hele magen står ut nå .. Føler meg stappa og oppblåst. Bynner å bli drittlei akkurat det
 
Er 9+5 og sliter veldig med å skjule bolla... vil ikke si noe enda så prøver så godt jeg kan. :) har aldri før forsøkt på å heller se tjukk ut! :p
 
Plutselig i forgårs ble jeg oppblåst i magen! Da var jeg akkurat 10 uker. Har ikke merket noen ting til det før da, men nå fikk jeg en ordentlig kul nederst på magen ;)
 
Liker å tro at magen har vokst litt og at alt ikke bare er flesk :p her om dagen lente jeg meg mot kjøkkenbenken og merket at det ikke var så lurt. :S så noe stikker ut i hvertfall utover bekkenet.
 
12+3 og har ikke sjans å skjule magen lenger..:eek: 3.-gangs da - den kom myyye fortere denne gangen! o_O
 
Dattra på 3,5 kommenterte i går at det er nesten sånn at jeg har baby i magen, så er nok ikke så lenge igjen til det ikke går og skjule det lenger.
 
Back
Topp