mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Har du prøvd akupunktur? Jeg har fått et bedre livEtter første runde hadde jeg 3 dager uten kvalme, andre runde 4 kvalmefrie dager (litt småkvalm på dag 5 idag, men greier å styre litt hjemme, så ikke så ille!). Skal ha runde 3 i ettermiddag! Hadde HG med de andre to også, men orka aldri forsøke akupunktur, men wow så det har hjulpet denne gangen altså! Jordmora som setter aku spurte om hvordan det gikk med fordøyelsen på første time, og da sa jeg at jeg kommer på do ca hver 2.-3. dag, så hun satte noen nåler for det også og nå går jeg på do hver dag
![]()
Så fantastisk du responderer så godt på det
Nei, har ikke prøvd det. Men formen ble litt bedre nå, så sitter ute i solveggen mens ungene hopper på trampolinen
Håper kvalmen blir helt borte snart
Etter første runde hadde jeg 3 dager uten kvalme, andre runde 4 kvalmefrie dager (litt småkvalm på dag 5 idag, men greier å styre litt hjemme, så ikke så ille!). Skal ha runde 3 i ettermiddag! Hadde HG med de andre to også, men orka aldri forsøke akupunktur, men wow så det har hjulpet denne gangen altså! Jordmora som setter aku spurte om hvordan det gikk med fordøyelsen på første time, og da sa jeg at jeg kommer på do ca hver 2.-3. dag, så hun satte noen nåler for det også og nå går jeg på do hver dag