Har formen begynt å snu til det bedre ?

Har du prøvd akupunktur? Jeg har fått et bedre liv :Heartred Etter første runde hadde jeg 3 dager uten kvalme, andre runde 4 kvalmefrie dager (litt småkvalm på dag 5 idag, men greier å styre litt hjemme, så ikke så ille!). Skal ha runde 3 i ettermiddag! Hadde HG med de andre to også, men orka aldri forsøke akupunktur, men wow så det har hjulpet denne gangen altså! Jordmora som setter aku spurte om hvordan det gikk med fordøyelsen på første time, og da sa jeg at jeg kommer på do ca hver 2.-3. dag, så hun satte noen nåler for det også og nå går jeg på do hver dag :laughing002

Så fantastisk du responderer så godt på det:joyful: Nei, har ikke prøvd det. Men formen ble litt bedre nå, så sitter ute i solveggen mens ungene hopper på trampolinen:happy: Håper kvalmen blir helt borte snart:rolleyes:

Har du prøvd akupunktur? Jeg har fått et bedre liv :Heartred Etter første runde hadde jeg 3 dager uten kvalme, andre runde 4 kvalmefrie dager (litt småkvalm på dag 5 idag, men greier å styre litt hjemme, så ikke så ille!). Skal ha runde 3 i ettermiddag! Hadde HG med de andre to også, men orka aldri forsøke akupunktur, men wow så det har hjulpet denne gangen altså! Jordmora som setter aku spurte om hvordan det gikk med fordøyelsen på første time, og da sa jeg at jeg kommer på do ca hver 2.-3. dag, så hun satte noen nåler for det også og nå går jeg på do hver dag :laughing002
Ååå, hvordan gikk du fram for å få akupunktur? Ble anbefalt det idag av en på jobb, som også hadde god erfaring med det, men vet ikke hvordan jeg kan få det? Vet det er en jordmor på sykehuset som setter, siden jeg fikk det i 2016

Her har formen blitt verre. Var småkvalm og uggen de førte 12 ukene. Men denne uka har jeg bare vært helt elendig. Vondt i hodet, trøtt og vond i hele kroppen og bare generelt sliten og vond.
Håper det snur snart..!

Ååå, hvordan gikk du fram for å få akupunktur? Ble anbefalt det idag av en på jobb, som også hadde god erfaring med det, men vet ikke hvordan jeg kan få det? Vet det er en jordmor på sykehuset som setter, siden jeg fikk det i 2016
Jeg rett og slett googlet hvem som drev med akupunktur for svangerskapskvalme her hvor jeg bor, så leste jeg litt på de forskjellige for å se hva slags utdanning etc de hadde. Fant ut at ene jordmora på et senter hvor de tilbyr tul, 3D ul og slike ting, drev med akupunktur. Jeg hadde tatt 3D ul ved det senteret i forrige sv.skap og var veldig fornøyd med det, så da gikk jeg for det stedet! Fikk time dagen etter jeg tok kontakt :) Må betale selv så klart, men virkelig verdt det!
Edit: ser det står Sarpsborg på deg, dette er Embla helse i Fredrikstad :D

Var noe kvalm i perioder frem til uke 12. Er i uke 15 nå, og er blitt mye bedre sånn sett. Men sliter med plutselig tretthet og sover mye enda.

Det føles bedre samtidig som jeg savner å kjenne symptomene da det ikke føles ut som jeg er gravid nå.
Blir nesten mer urolig av å ikke kjenne noe (førstegangs)..nesten litt redd for at noe går galt. Går bare å venter på OUL i slutten av mai for å se at alt fortsatt står fint til der inne.

Back
Topp