Har formen begynt å snu til det bedre ?

Oktobermum39år

Blir kjent med forumet
Nå lengter jeg fælt etter en kropp som fungerer og som har mer energi... begynne å bli passe lei.:bored:
Er 13+3 og uten energi og fortsatt kvalm om morgen. Blir jeg ekstra sliten av å ha gjort for mye blir jeg kvalm utpå dagen også.
Har formen begynt å snu hos noen av dere nå ????:anyone
Ha en fin dag alle :smiley-bounce016
 
Jeg er 13+4 nå og har blitt kvalmere og kvalmere. Jeg er helt utslitt. I går kastet jeg opp hele dagen føltes det som. Trodde ikke det skulle bli verre som ukene gikk. =P håper virkelig det snur snart også.
 
Er 13+6 og er ennå ikke bra..har hyperemesis og håper det gir seg snart.. savner å leve:(
 
Her har formen blitt ganske bra i løpet av uke 13, og nå føler jeg meg nesten som meg selv igjen, bortsett fra stort behov for mye søvn. Håper formen deres blir bedre fort også! Sender masse gode tanker! :love7
 
E 12+3 idag. Her har æ vært i mye bedre form di siste 3 dagan, men har å gådd ned til bare 50% jobb di siste 4 dagan, så har nok endel me d å jør.. at æ ikke slit mæ helt ut på jobb, å får en roligere start på dagen
 
Kvalmen har endelig begynt å slippe litt taket nå! Men sliter med mat, blir stort sett uvel og kaster opp etter måltid, uavhengig av hvor mye jeg spiser. Regner med kroppen trenger litt tid på å hente seg inn etter flere uker med oppkast gjennom hver dag.
Forutenom det sliter jeg fortsatt med mye hodepine, og kraftige migrene anfall ca annen hver dag. Trøttheten har ikke sluppet taket enda heller, men det kan også henge litt sammen med den ekstreme hodepinen daglig.
Håper dette også slipper taket snart, ønsker så gjerne å leve litt normalt igjen :)
 
Jeg har heldigvis ikke vært mye dårlig, bare småkvalm til tider ellers ganske fin :) men jeg er fortsatt supertrøtt. Nå nærmer jeg med 2.trimester, så håper egentlig at det skal hjelpe på trøttheten litt, men vi får se :)
 
Jeg nyter at lukter er tilbake til det normale, og at jeg kan spise hva som helst igjen. Har en kjempeflink mann som lager nydelig mat, men de første 12 ukene var det helt uaktuelt med noe annet enn ristet brød og gulost :yuck:

Trøttheten er betraktelig bedre, men kan fortsatt bli sliten på ettermiddagen (sovne på sofaen), men ikke klokken 13 som jeg gjorde til tider ;-)

Føles veldig bra om dagen :)
 
Fremdeles like kvalm her og vondt i hodet! Føler jeg blir trøttere og trøttere også altså:bored: håper det snur snart, blir gal av å være kvalm hele tiden!
 
Absolutt blitt bedre, men fortsatt litt kvalm om jeg ikke får i meg mat.
 
Hodepinen er borte ! Kvalmen bedre ! Luktesansen er normal ! (Det var nesten verre enn kvalmen.. eller de gikk sammen.. lukt trigget kvalmen.. ) æsj ! For noen fæle 8 uker det har vært :bored::arghh::depressed:

Det føles bedre nå ja! :smug:
 
Her snudde det rundt uke 10, så nå har jeg vært i god form i flere uker. Er 15+6 i dag. Så nå merker jeg ikke at jeg er gravid. Så nå venter jeg bare på å begynne å kjenne bevegelser (morkaka ligger foran, så kan nok ta litt ekstra tid), slik at jeg kan begynne å føle meg litt gravid igjen :p
 
Hadde en bedre dag igår, nå idag sliter jeg veldig med å få I meg mat og er kvalm:depressed:
 
Hadde en bedre dag igår, nå idag sliter jeg veldig med å få I meg mat og er kvalm:depressed:
Har du prøvd akupunktur? Jeg har fått et bedre liv :Heartred Etter første runde hadde jeg 3 dager uten kvalme, andre runde 4 kvalmefrie dager (litt småkvalm på dag 5 idag, men greier å styre litt hjemme, så ikke så ille!). Skal ha runde 3 i ettermiddag! Hadde HG med de andre to også, men orka aldri forsøke akupunktur, men wow så det har hjulpet denne gangen altså! Jordmora som setter aku spurte om hvordan det gikk med fordøyelsen på første time, og da sa jeg at jeg kommer på do ca hver 2.-3. dag, så hun satte noen nåler for det også og nå går jeg på do hver dag :laughing002
 
Fikk svar på blodprøvene mine i går (tatt i uke 14) og jeg har lavt nivå på jern, så da er det kanskje en grunn til at jeg føler meg litt sliten og trøtt :hilarious:
 
Back
Topp