Har du...

Farfar har jeg aldri møtt engang... Bestefar døde når jeg var 17(89 år), farmor for 5 år siden(93 år) og bestemor for 2 år siden(96 år).
Så jeg har mistet de jeg kjente til alderdommen...

Har alle 4 igjen, men min mormor har veldig fremskreden alzheimers og har hatt slag. Samme med min farfar, han har hatt flere små slag

Jeg har alle 4 igjen. Min mormor og morfar er kun i 70 årene så har nok dem litt håper jeg. Mannen min mangler bare sin morfar, men han døde når min svigermor var 17 år. Heldigvis ser det ut som der går veldig bra med alle sammen. Fikk en skrekk med farfaren til mannen i sommer, men der var overmedisinering og han har det mye bedre nå enn på flere år.

Lever dine besteforeldre enda?

Jeg har alle 4, men farfar har fått leukemi.
Han har alltid vært min store helt, min klippe. En jeg støtter meg til, snakker med og er fryktelig glad i. Vi vet ikke hvor lenge han har igjen, derfor har jeg lyst til å sende han et håndskrevet brev, der jeg forteller om mine beste barndomsminner som inkluderer han, og fortelle hvor mye han betyr for meg. Før det er for sent. Noen som har skrevet noe sånt, og vil dele litt tanker rundt det?

Mistet min bestefar for 1 Mnd siden idag. Han var min klippe i livet å eg har vert så utrulig glad i han. Syns det gjør så ubeskrivelig vondt at eg ikke skal få se han mer. Han vet heldigvis kor mye han har betydd for meg opp igjennom tidene

Har dessverre ingen igjen :(
Farfar døde lenge før jeg ble født, min farmor døde da jeg var 18, hadde demens så mistet jo henne mange år før der, morfar døde av Alzheimer for 6 år siden, mistet han lenge før også.
Min mormor døde tilslutt av det fjerde dryppet hennes og var både lam og uten mulighet for å snakke i 7 år før hun døde.
Det er så trist at alderdommen til mine besteforeldre forsvant i sykdom og elendighet, jeg savner de så mye hver dag og skulle så ønske at mine barn fikk lov til å bli kjent med dem.
Så skriv ett brev og ta vare på tiden du har med de!

Mista både bestemor og bestefar med 6 mnd mellomrom for 2 år siden, var veldig nerme dem og skulle ønske de fikk hilse på minsten.. Førstemann er oppkalt etter bestefar <3

Så trist... Skriv et brev til han. Da blir han sikkert glad <3

Har igjen 3. Bestefar døde da jeg var gravid med førstemann. 88 år gammel.
Mormor er eldst og er 91.

Gruer meg ekstremt til bestemødrene mine dør. De har betydd så uendelig mye for meg...... :(

Stebestemor, stebestefar, bestemor og farmor lever enda! Ikke noe særlig kontakt med noen av dem...

Morfar døde for 11 år siden, farmor døde for 2 år siden. Helsa til både farfar og mormor er skranten, så de har nok dessverre ikke så mange år igjen de heller.

Min mormor dog nær mamma var 7 år. Min morfar dog nær mamma var 25 år.
Farmor traff eg aldrig. Och farfar dog nær eg var 6 år. Har ingen igjen.
Syns så synd på min mamma som mista sina førældrer så tidigt :(

Mistet min morfar i går kveld.Har igjen en farmor og to stebesteforeldre nå

For en flott og fin tanke å skrive brev til ham❤️
Jeg har desverre ingen besteforeldre igjen:(

Min bestefar døde da jeg var seks uker, og bestemor da jeg var 27 (for tre år siden), min mormor og morfar er hhv 75 og 83 år gamle og foreløpig utrolig friske og spreke, men det surrer jo i bakhodet at de ikke vil være her for alltid.

Farfar døde for 20 år siden. Farmor, mormor og morfar lever enda, alle jobber enda også.

Ingen av mine besteforeldre lever. Mormor levde da jeg var mindre. Møtte henne desverre sjelden.

Farfar døde når jeg var 4 år, morfar og farmor når jeg var 14 år og mormor døde når jeg var 28 år. Jeg savner de veldig og er glad for at jeg har alle de gode minnene igjen ♡ Skriv ett brev til farfaren din, sikker på at det vil gjøre han kjempe glad ♡

Farmor og farfar døde da jeg var i tennåringene, mens min biologiske morfar har sldri vært inni bilde, men lever et sted i Norge.... Men min bestemor døde av kreft for to mnd siden,,,,,;( RIP

Morfar døde når min mor var liten, de andre fikk jeg bli kjent med :) Mormor døde for 10 år siden, men tenker på henne daglig, hun var verdens beste! :) Farfar døde for 24 år siden og farmor for 8 år siden.

Back
Topp