Jeg kjører på med sykehus trusene denne gangen også bruker ikke truser til vanlig, så jeg gidder faktisk ikke å kjøpe en hel haug. Nest siste dagen på barsel sist gang skulle en barnepleier komme inn med ren truse og skjorte. Ho kom med 10 truser og 3 skjorter. Tok de med hjem jeg sa selvfølgelig ifra om at jeg ikke trengte så mange, men hun bare smilte å sa at renselsen kom til å være ganske lenge tok det som ett hint å pakket det i baggen er flere på det sykehuset som har fått med seg en goodiebag på vei hjem med truser, bleie/tykke bind for noen dager, purelan og de vaskeklutene de bruker til bleieskift/bading. Slik at man ikke må stresse med å reise på apotek osvJa! Å dusje ganske kjapt etter fødsel og få ny skjorte var også veldig viktig for meg begge forrige gangene. Jeg har lovet meg selv å ta vare på meg selv både før og etter fødsel. Dusja og sminka meg før vi kjørte til sykehus. Var også kledd i fine, men komfortable klær. Til etter fødsel kjøpte jeg nye, myke joggebukser, gensere, nye fargerike truser til etter-bleie periode . Følte meg som et menneske rett og slett