Har du noen gang truffet en kjendis???

har hatt konsert sammen med hanne krogh da jeg gikk i ten-sing.

møtte Toppen Beck da vi var på ten-sing tur til sverige eb sommer, bilde og autograf selvføgelig :p

så fikk jeg og eldstemann levere smokken rett til selveste kaptein sabeltann i dyreparken da det var smokkeavvenning;)

Ja flere,både innenlands og utenlands:-)
Senest igår snakket jeg og hørte på AdmiralP:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hatt ene medlemmet i Wig Wam som lærer
Møtt en del hockey-spillere ;)
Unni Lindell
Ole Robert Reitan
Lisbeth fra Charterfeber
AnnSofi
Steven Gerrard
Fernando Torres
Sikkert fler :p

Fått en svett klem av Morten Abel, og sittet rett ved siden av Kristan Valen på utested i byen her (ikke store byen heller) :)

Er så dårlig på kjendiser. Men har hatt noen innom på jobben. De jeg har kjent igjen er John Cleese, Morten Gamst Pedersen, en norsk roer.. Er fler, men kommer ikke på de nå. Ble konfrontert av celina middelfart en gang, fordi jeg ikke visste hvem hun var. Kjærring!!! :p Jeg har autografen til Alex Rosén i passet mitt. Også har jeg vært i samme bryllup som RayKay. Visste ikke hvem han var før brudgommen nevnte han i talen sin, som sin storebror :p

Gløymde å skrive at søstera mi var "kjendis" for nokre år sidan då ho var med i realityserien Feriekolonien på TvNorge. Haha! Ho vil helst grave seg ned når eg nevner det, så eg gjer det så ofte som mulig!

Snakka mye med Moa når han var i Vålenga
kristofer Hæstad
Torgeir Børven
Joachim Walltin, tidligere enga spiller, nå niso leder
Lennart steffensen
shampo
Var på byn med mange av enga spillerne forrige sesong.
jim martinsen
Lene Egeli, fra frøken norge, jobba med hun
martin andresen
kjetil rekdal, har vært barnevakt for barna hans:)

Snakka mye med Moa når han var i Vålenga
kristofer Hæstad
Torgeir Børven
Joachim Walltin, tidligere enga spiller, nå niso leder
Lennart steffensen
shampo
Var på byn med mange av enga spillerne forrige sesong.
jim martinsen
Lene Egeli, fra frøken norge, jobba med hun
martin andresen
kjetil rekdal, har vært barnevakt for barna hans:)
Er dette kjendiser..? Kjetil Rekdal kanskje, men :p

hehe

på byen i stavanger har eg truffet de fleste lokale kjendisene: kristian Valen, Kjartan Salvesen, Morten Abel (ei venninne var sammen med bassisten i bandet hans)Thomas Dybdahl, Hanne Sørevåg,

PÅ sykehjemmet der eg jobba ekstra prata eg en del med per Inge Torkelsen for han hadde et familiemedlem innlagt der,

OOOg eg har vært på Marienlyst og besøkt barnetv -redaksjonen : Så fikk barnetvstæsj av Kåre Magnus, Margrete og Jonna ..og selveste FANTORANGEN!! :-D

Har sunget duett med Rune Larsen når jeg var 7 - 8 år
Tensingkoret jeg var med i hadde konsert med Hanne Krogh
Koret jeg synger i skulle hatt konsert med Hilde Heltberg, hun var på flere øvelser, men var syk under opptredenen.

Plumbo, Marianne fra Huset med det rare i, Beat for beat folka, Kurt Nilsen og en del Idol folk når de signerte her.

Også har Arve Tellefsen spilt på og takstert fiolinen min :p

Møtt som i snakket med? Pratet litt med Øystein Greni under en konsert en gang. Snakket lenge med og ble invitert på nachspiel av Royce Da 5`9 på Quartfestivalen, utrolig nok slo jeg ikke til:)

Ellers har jeg møtt på flere ute, uten at jeg har pratet med dem.

Er fra ei skibygd og jobber i butikk, så har mange kjente kunder :)
Har og hatt Gisle Børge Styve, Trond Giske, Johan Golden, Jens Stoltenberg som kunder. Mange flere og, men de jeg kommer på i farten.

Er så dårlig på kjendiser. Men har hatt noen innom på jobben. De jeg har kjent igjen er John Cleese, Morten Gamst Pedersen, en norsk roer.. Er fler, men kommer ikke på de nå. Ble konfrontert av celina middelfart en gang, fordi jeg ikke visste hvem hun var. Kjærring!!! :p Jeg har autografen til Alex Rosén i passet mitt. Også har jeg vært i samme bryllup som RayKay. Visste ikke hvem han var før brudgommen nevnte han i talen sin, som sin storebror :p

Haha, hvordan skjedde det? Bare kom ho bort å lurte på om du ikke visste hvem ho var? Var du så frekk å ba om betaling , hvis du jobber på en butikk av noe slag :)

Hehe. Ja. Jeg har kora for en del forskjellige :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp