Har du lagt om til vinterdekk?

byttet på fredag, bor på østlandet. er opptil +15 enkelte dager, men på morgen ved 8/9 tida har det vært ned mot 2 gr. så da var det vel på tide.

Er meldt opptil 18 cm snø i løpet av uka nå.

La om mest pga jeg er bekymret av meg, og om vi må kjøre på natta kan det være frost.

Byttet på lørdag, skulle egentlig bytte på torsdag men måtte ha to nye felger. Ingen snø enda, men meldt kanskje snø til helga. Bor på Nordmøre.

Ja. La om den 9. okt. Begynte bli glatt på veiene da allerede. Bor i Nordland, og det er tidvis noe snø... Men det er verre de dagene det ikke er noe snø - for da SER det ikke like glatt ut..!

Bor i Østfold og har ikke snø enda. Men vi byttet forrige uke før vi skulle på fjellet:)

Nei det har jeg ikke. Kjører pigg så drøyer så lenge som mulig.
Bor ved Gardermoen og det sludder idag, men er +2, så legger seg ikke:)

Nei. Vestlandet, ca 10 grader og regn her (som resten av året, haha!).

Ja :) Ukes tid siden.. østlandet.

Ja, bor langt nord i Nordland. Er ikke snø, men frost og glatt

Ja :) I går. Bor i Østfold. Ikke snø men har vært frost på morgenen noen dager

Nei, har ikke gjort det enda. Er på ferie nå, så de blir nok lagt om på torsdag. Bor på Østlandet og har ikke sett noe til snøen enda.

Punkterte for en måneds tid siden så da la mannfolket likså godt til vinterdekk. Var nede i -7 på morgenen og veldig glatt :)

La om for 2 uker siden. Hadde en periode med minusgrader om natten, så jeg tok ikke sjansen på å vente lengre. Har ikke hatt behov for det ennå, men man vet aldri. Har ikke hatt snø ennå.

Back
Topp