Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor var det tvil om du hadde blitt skimmet?
Bra du fikk tilbake alt, daJeg vett ikke, var egentlig ikke tvil. Saken gikk uten problemer. Men ble anbefalt å betale inn mens papirarbeidet ble gjort. Måtte politimelde det, holdt jeg gjorde det i Norge selv om det skjedde i Russland, men oppdaget det først måneder etter jeg hadde vært i Russland. Så måtte politiet henlegge saken så ble det behandlet![]()
Det kan faktisk gå mange mnd før de robber pengene dine. Tanta mi fikk tømt hele kontoen sin, og det var 7 mnd etter hun hadde vært i Bulgaria. Hun ringte banken og sa i fra, fikk de tilbake uten problem heldigvis.Jeg vett ikke, var egentlig ikke tvil. Saken gikk uten problemer. Men ble anbefalt å betale inn mens papirarbeidet ble gjort. Måtte politimelde det, holdt jeg gjorde det i Norge selv om det skjedde i Russland, men oppdaget det først måneder etter jeg hadde vært i Russland. Så måtte politiet henlegge saken så ble det behandlet![]()
Det kan faktisk gå mange mnd før de robber pengene dine. Tanta mi fikk tømt hele kontoen sin, og det var 7 mnd etter hun hadde vært i Bulgaria. Hun ringte banken og sa i fra, fikk de tilbake uten problem heldigvis.
Samme herHar et kun fordi det var med i "pakken" da jeg bestilte nytt kort, men har aldri brukt det og kommer nok aldri til og bruke det![]()
Det kan det, og det er litt ekkelt at noen plutselig tar penger fra kortet ditt ett helt annet sted i verden. Det er derfor det er så fint med kredittkort, for da er jo pengene du bruker banken sine til du betaler regningenDet som er skummelt er jo at du merker ikke de har fått tak i opplysningene om deg, og du har fortsatt kortet.... Selv om du tar forhåndsregler kan det gå galt:/
Helt greit å ta det med seg om man skal på ferie, men nå har vel ikke ferie noe med mitt svar å gjøre?Det handler ikke om å bruke penger man ikke har. Da har man misforstått bruken av kredittkort.
I utlandet anbefales det nettopp pga svindel.
Får de tak i kortet ditt eller kopierer det, så er det fryktelig kjipt å stå der med TOM bankkonto og et kort som ikke virker.
Bruker du et kredittkort så er det banken sine penger og du står ikke der blakk.
En skal ha med seg flere kort når man er i utlandet og oppbevare de adskilt.
Det er naivt å gå rundt og tro 'det skjer ikke meg'. Det kan skje alle og når du venter det minst.