Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var nesten litt lurt. Da får man liksom oversikten over hva man faktisk bruker uten å måtte samle kvitteringer.Har et og det brukes kun på dagligvare og jeg bruker ikke penger jeg ikke har. Betaler alt innen tida så jeg slipper noe gebyr.
Brukes også på reiser for å få med forsikringen, og det er billigere å bruke det i utlandet enn visakortet![]()
Det var nesten litt lurt. Da får man liksom oversikten over hva man faktisk bruker uten å måtte samle kvitteringer.

Gjør jo forsåvidt det på visakortet og, men der får jeg ingen bonuser. Mener jeg har 4 % på mastercardet mitt, og det er jo veldig kjekt å ta med seg![]()
Ja man får jo det, men med visakortet så kjøper man jo så mye annet. Hvis man bare har matutgifter så slipper man liksom og regne sammenGjør jo forsåvidt det på visakortet og, men der får jeg ingen bonuser. Mener jeg har 4 % på mastercardet mitt, og det er jo veldig kjekt å ta med seg![]()
Ja man får jo det, men med visakortet så kjøper man jo så mye annet. Hvis man bare har matutgifter så slipper man liksom og regne sammen![]()
Hehe ja da blir det verreDet er sant, men hender jeg kun har visakortet i lomma da så da bruker jeg det innimellomhehe
Samme her med 10.000. Det holder liksom. Om jeg har mer så kan jeg jo bare betale det jeg her brukt og starte på nytt. Husker jeg fikk tilbud om å øke kreditten til 50.000 eller 100.000. Syns det var mye penger og takket nei. Og jeg syns det er altfor lett for mange å motta kort i posten, skulle vært mye strengere.Ja! Men fikk det ikke før jeg var 25bruker det til netthandel og på utenlandsreiser. Men jeg bruker aldri mer enn at jeg vet jeg kan betale tilbake ved forfall. Har "bare" kreditt på 10 000 også
![]()
Det er bra at du tenker såpass daHar tenkt tanken noen ganger, men tror faktisk ikke jeg kan "stole" helt på meg selv der enda.
Er redd jeg plutselig skulle tenke på det som ekstra penger, og VIPS så har jeg det gående. Skal sies at jeg er student og derfor ikke har sånn kjempehøye inntekter per mnd!
Kanskje når jeg blir voksen![]()
Hvorfor var det tvil om du hadde blitt skimmet?Har blitt skummet på kreditt kort, trodde det var lurt. Ble den gang anbefalt å betale til saken var ferdigbehandlet sånn jeg ikke fikk renter på de hvis jeg ikke fikk medhold. Fikk alt igjen i etterkant. Bruker fortsatt kreditt kort i utlandet fordi det er mye billigere enn vanlig bankkortså lenge jeg har kontroll da
![]()