Har du kjent bevegelse i magen?

De første bevegelsene her var killing i magen. Nå kjenner jeg han røre seg og små spark, ingenting på utsiden enda. Er 16+3
 
16+6 I dag. Kjenner en liten sommerfugl som flakser der inne <3
 
Kjennes klart og tydelig her, og det har det gjort en stund også.
Kjennes ikke på utsiden enda, til mannens store fortvilelse :p
 
Kjent daglig i en uke. 14+6 idag :D men kjennes ikke på utsiden. Har prøvd å la mannen kjenne hvor godt babymagen kjennes, men han kjenner ingen forskjell fra ellers - skulle tro han hadde null følelse i hendene :p
 
Men lille bølla har funnet blæra....så til de grader! Skjedd flere ganger nå at jeg kjenner et par spark og vips treffer han skikkelig til og jeg må løpe på do :p
 
I dag har jeg kjent noen som har slått litt ut med vingene :) Dere som også venter tvillinger, kan dere kjenne forskjell på dem? Kan dere kjenne at det er to der? :)
 
Er 17+6 i dag jeg, og merker ingenting :eek: men jordmor sa det ofte ikke merkes før 20+, men syns det er litt leit når alle andre kjenner spark så tidlig. Heldigvis på oul på fredag :) bare to dager igjen <3
 
I dag har jeg kjent noen som har slått litt ut med vingene :) Dere som også venter tvillinger, kan dere kjenne forskjell på dem? Kan dere kjenne at det er to der? :)
Jeg har ikke kjent sikkert liv ennå, er 15+4 idag. Man kjenner visst ikke liv tidligere med tvillinger,men kjenner mer liv. De jeg kjenner som har fått tvillinger sier at de i siste termin kjente forskjell på de og ofte sånn at den ene feks sparker mer enn den andre. Artig :)
 
Jeg har ikke kjent sikkert liv ennå, er 15+4 idag. Man kjenner visst ikke liv tidligere med tvillinger,men kjenner mer liv. De jeg kjenner som har fått tvillinger sier at de i siste termin kjente forskjell på de og ofte sånn at den ene feks sparker mer enn den andre. Artig :)
Jeg er 18 uker i dag, det er de siste dagene jeg har kjent igjen bevegelsene :) Har 3 fra før av og vet litt hva jeg skal kjenne etter. Men det er veldig svakt. Gleder meg til å kjenne dem ordentlig :)
 
Er 17+6 i dag jeg, og merker ingenting :eek: men jordmor sa det ofte ikke merkes før 20+, men syns det er litt leit når alle andre kjenner spark så tidlig. Heldigvis på oul på fredag :) bare to dager igjen <3
Du er ikke alene :) Har heller ikke kjent noe. Gleder meg til spark! :) (17+4)
 
17+5 og har kjent liv daglig siden uke 15 :D Noen ganger blir jeg nesten litt skremt over at jeg kjenner sparkene så godt allerede, mannen kjente det utenpå magen i uke 16 :O
 
Kjent liv siden uke 13 :) er 17+2 i dag. Kjenner det mer og mer for hver dag som går. I kveld har det vært helt ekstremt (sikkert pga mye sjokolade :p) mannen klarte å kjenne et spark i dag! :)
 
Kjenner alltid litt etter jobb og middag når jeg slapper av, men svakere nå enn i starten. Frøkna ligger med rumpa opp mot meg så de fleste bevegelsene blir innover. Skulle ikke bekymre meg om jeg kjente lite til hun snur seg :)
 
Jeg kjenner innimellom, men ikke ofte. Men fikk høre på ul idag at morkaken ligger foran så det blir lenge til jeg kjenner spark på utsiden. Er 18+5 idag.
 
Fra uke 11? Går det Ann? Sikker på det ikke var dagens middag :p
Jada, det er mulig. Kjente også i uke 11. Som ei lita fjær som strøk på innsida. Kjente i uke 13 første svangerskap, så regnet med jeg ville kjenne det tidligere denne gangen, så kan vel si jeg var veldig obs på det. Er jo helt ulikt tarmene. Kjent det daglig siden 13+6. Det er svakt, men er obs på det, og kjenner også etter noen ganger om dagen-men sjelden jeg kjenner det når jeg vil.
 
Jeg kjente de første bevegelsene i forrige uke, men har ikke kjent noe siden. Er i uke 18 nå.
 
Back
Topp