Har du kjent bevegelse i magen?

Jeg skal på oul i morgen og har til nå kjent beskjedent med liv. Jeg tror morkaken ligger foran slik som første gang :)
 
Ja, har kjent litt og litt bevegelse i to uker nå <3 <3 Beste følelsen!!
 
Har kjent litt sida veke 13. Veke 16 idag. :)
 
Morkaken ligger foran, så den tar av for bevegelser, men de siste par dagene har jeg muligens kjent små små dult og bevegelser. Gleder meg til jeg blir 100% sikker og trygg på at det er bebisen jeg kjenner. Jeg er 17+1 på vei :)
 
Bare kjent noen få bevegelser. Er 15+3 nå:) Nr 2. Med første så tror jeg ikke det var før i uke 17 eller 18 jeg var sikker på at det var babyen jeg kjente :)
 
Har kjent det innimellom siden uke 11 - sommerfugl i magen. Hadde leamus et par ganger i magen og da tenkte jeg at den kanskje har kommet borti noen nerver som har utløst det. En venninne som har 3 sier de vibrerer/rister når de tisser ?!? At det kan være det jeg har kjent 0.o kjenner noe som"snur" seg rett under navlen, og den henger jo fast i navlestrengen... Har også kjent to svake spark. 15+2
 
Kjenner ingen bevegelse enda, men håper jeg kjenner det snart.
 
Kjent noe! Mye kiling, litt bevegelse i går! Men svakt ennå. Og morkaka ligger foran.. Ca uke 18! Kjente sist mye fra ca uke 19/20. Mannen kjente utenpå også etter uke 20:)
 
Har kjent i noen uker nå, er 14+4 og venter nummer 5.
Kjenner små dult.
 
I dag kjente jeg det første sparket når jeg står:) frem til nå har jeg kjent mye bevegelse når jeg ligger.
Er tredjegangs og 16+6, og har morkaka bak denne gangen:)
De to tidligere har jeg hatt den fremme, og har da kjent liv i uke 18-19.
 
På lørdags kveld som var kjente jeg for første gang den bobblende følelsen i magen - var kjempespesielt! Og merkelig. Og hærlig.. haha. Har ikke kjent noe siden da. Men er 14+6 og førstegangsfødende så :)
 
Er så paranoid nå. Er 4 gangs, men har ikke kjent noe tegn til liv ennå. Er 16+6 i dag, er dette normalt? Husker ikke når jeg begynte å kjenne liv med de andre :oops: Og det hjelper ikke akkurat på at folk rundt, sier at jeg må være forberedt på at det kan gå galt når man bærer på to :confused: Vil på OUL nå! :oops:
 
Fra uke 11? Går det Ann? Sikker på det ikke var dagens middag :p
 
Som 2 gangs, så visste jeg hva jeg skulle kjenne etter, men lurte på om hjernen spilte meg et puss når jeg kjente boblene allerede i uke 16. Men nå har jeg jo TO inni her, så mer sprengt mage og dobbelt opp med liv, så kanskje ikke så rart allikevel.

Hadde glemt ut hvor koselig det er med de små sparkene, så nå holder jeg meg på magen konstant som ei ordentlig gravid, i alle type settinger :D og jeg er STOLT :)
 
Kjennes godt nå. Ligger å ser på magen og venter på at det skal syntes utenpå, men ikke så sterk enda :)
 
Kjent litt et par dager denne uken:) 13 uker på vei. 14 uker i morgen :)
 
Ja, men jeg må virkelig konsetrere meg for å kjenne liv, og det er veldig synd :( Er 18 uker på vei i morgen og morkaken ligger foran. Har to sv.skap bak meg, der morkaken lå foran med nr 1 og bak med nr 2. Akkurat det kan ikke sammenlignes, og jeg må innrømme at jeg er litt lei meg for at morkaken ligger foran og tar av for sparkene nå i trolig mitt siste sv.skap :( <3
 
Back
Topp