Har du Facebook, instagram og snap?

Har Facebook og instagram. Poster vel mest på insta, men langt fra daglig

Har alle. Er innom hver dag, men oppdaterer svært sjelden selv.

Har insta og face, men er lite aktiv. Kikker noen ganger om dagen da, men legger ut sjelden :-)

Har facebook og snap. Bruker daglig.

Har alle. Sjekker fb ofte, men skriver sjeldent. Liker snap og snapper mye med de nærmeste :-) sjekker instagram kanskje en gang i uka. Følger noen venner, men tror ikke jeg har helt skjønt greia med å følge folk man ikke kjenner, hæsjtægg og det greiene der :-P

Har alt, men bruker ikke fb. Bruker snap mest. Men er blitt mindre av det og. Prøver å gå vekk fra sosiale medier.

Har alle tre. Fikk nettopp instagram da, men vurderer å slette det igjen for bruker det egentlig ikke. Facebook er jeg inne på daglig, selv om jeg ikke er så aktiv selv. Får som regel snap hver dag også, men sender ikke like ofte selv :)

Face og snap. Sjekker daglig, sjeldent jeg poster noe på face. Snapper stort sett hver dag.

Har alle tre. Face sjekker jeg daglig, varierer hvor ofte. Insta blir litt mer sporadisk, mens snap blir sjekket når det tikker inn en snap ;)

Har alle 3 :)
Fjesboka å snap er jeg nok mest aktiv på.

Jeg har alle 3 tingene men er ikke så veldig aktiv, er inne og kikker men legger sjelden ut noe :)

Har alle tre, Facebook brukes daglig, instagram og snapchat sjeldnere

Har alle tre men er ikke så aktiv på noe av de. Legger vel ut mest på snap tenker jeg, men sjekker jo fb og insta hver dag ;)

Jepp har alt. Men kan ikke fordra fb så den er stort sett deaktivert :P

Er innom de andre daglig :) også blogger jeg aktivt :)

Back
Topp