Har du Facebook, instagram og snap?

Alle tre, og er innom titt og ofte. Det skjer lite på veggen min, men jeg er mer aktiv på grupper og i chat. Instagram legger jeg ut mye bilder, og følger litt forskjellig.

Blir en del snap, men helst til familie og de nærmeste vennene :)

Aktiv i alle kanaler, face, insta, snap og har til og med en egen blogg. Jeg syns definitivt ikke at snap og MMS er sidestilt. De har to helt forskjellige funksjoner.

Jeg oppsøker alle sosiale kanaler og opplever at det er viktig å følge med slik at jeg ikke faller av lasset før barna begynner å bevege seg inn i SoMe-sfæren.

Legger daglig ut meldinger på alle disse stedene. Runder snart 3000 følgere på insta. Det syns jeg er sært og morsomt på samme tid. Hvorfor syns en dame på 25 fra Tel aviv at livet mitt her hjemme i Norge er interessant liksom?

Men hvorfor kan man ikke sidestille snap og mms?

Jeg har mye familie og flere venner som bor andre plasser, og jeg snapper masse bilder av barna og andre ting som skjer. Familien tar ofte skjermbilder av barna, så kan de velge ut selv hva de vil lagre og ikke. Tror ikke jeg har sendt en eneste mms med bilde etter jeg fikk snap. Kun om det blir for mye tekst for sms :)

Jeg har mye familie og flere venner som bor andre plasser, og jeg snapper masse bilder av barna og andre ting som skjer. Familien tar ofte skjermbilder av barna, så kan de velge ut selv hva de vil lagre og ikke. Tror ikke jeg har sendt en eneste mms med bilde etter jeg fikk snap. Kun om det blir for mye tekst for sms :)

Det kommer vel an på hvor mye man verdsetter bildekvalitet.

Det kommer vel an på hvor mye man verdsetter bildekvalitet.

Ja, det er sant :)

Her har jeg en rimelig god telefon, så syns snap tar greie bilder. Familien bruker bare lagre bildene på telefon for å se der likevel. Hadde vel vært noe annet om en ville printe de ut osv :)

Ja, det er sant :)

Her har jeg en rimelig god telefon, så syns snap tar greie bilder. Familien bruker bare lagre bildene på telefon for å se der likevel. Hadde vel vært noe annet om en ville printe de ut osv :)

Jeg ender ofte med å ta samme bilder med vanlig kamerafunksjon og snap ;) men snap har jo utvidet måten man kan formidle bilder, med tekst og påtegninger osv.

Jeg ender ofte med å ta samme bilder med vanlig kamerafunksjon og snap ;) men snap har jo utvidet måten man kan formidle bilder, med tekst og påtegninger osv.

Ja, de har så. Jeg bruker ofte snap funksjonen, også screenshotter jeg de bildene jeg vil ha selv også. Er ikke alltid en får unga i ro til å ta bilde med kamera og snap i alle fall :D

Ja, de har så. Jeg bruker ofte snap funksjonen, også screenshotter jeg de bildene jeg vil ha selv også. Er ikke alltid en får unga i ro til å ta bilde med kamera og snap i alle fall :D

Greit at man ikke trenger være så nøye med snap ;)

Har kun Facebook, bruker en del Facebook til å avtale ting å gjøre ol via grupper som vi har laget for å nå ut til alle i samme gruppe...

Har alt men er helst facebook og snap jeg bruker. Ikke satt meg inn i bruk av instagram. Sjelden jeg legger noe ut på facebook men sjekker en gang i blandt

Har alle tre :) bruker de daglig, men bruker nok snapchat mest :)

Har alle. Bruker ikke instagram for skjønner ikke hvordan :p liker snap veldig godt da en del fam bor litt unna og morro å se bilder og video av dem:) fb har jeg og gubben I sammen, er innom hver dag men legger skjeldent ut noe:)

Har både Facebook, instagram, snap og Twitter. Facebook og instagram brukes daglig. Snap og Twitter sjekkes med jevne mellomrom, men jeg publiserer ikke noe der.

Du svarer egentlig på det selv her. MMS er mye mer tungvint måte å dele øyeblikk på.
På snap kan du i tillegg legge ut bilder i din egen feed slik at du ikke trenger å pushe bildene på noen. Vennene dine kan oppsøke de selv.

I vår familie opplever vi at de av oss som har snap er mye mer oppdatert på små hendelser enn hva resten er. Tanteungens første skritt osv.

Slettet fb for 3 år siden, er ikke savnet :-P har ikke insta, men snap :-) brukes hver dag..

Har alt, men bruker facebook veldig lite. Snapper veldig lite, noen ganger med venninner. Jeg bruker instagram mest, det er veldig koselig å se bilder fra mine venners liv.

Har alle 3. Bruker alle så og si daglig.

Back
Topp