Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aktiv i alle kanaler, face, insta, snap og har til og med en egen blogg. Jeg syns definitivt ikke at snap og MMS er sidestilt. De har to helt forskjellige funksjoner.
Jeg oppsøker alle sosiale kanaler og opplever at det er viktig å følge med slik at jeg ikke faller av lasset før barna begynner å bevege seg inn i SoMe-sfæren.
Legger daglig ut meldinger på alle disse stedene. Runder snart 3000 følgere på insta. Det syns jeg er sært og morsomt på samme tid. Hvorfor syns en dame på 25 fra Tel aviv at livet mitt her hjemme i Norge er interessant liksom?
Men hvorfor kan man ikke sidestille snap og mms?
Jeg har mye familie og flere venner som bor andre plasser, og jeg snapper masse bilder av barna og andre ting som skjer. Familien tar ofte skjermbilder av barna, så kan de velge ut selv hva de vil lagre og ikke. Tror ikke jeg har sendt en eneste mms med bilde etter jeg fikk snap. Kun om det blir for mye tekst for sms![]()
Det kommer vel an på hvor mye man verdsetter bildekvalitet.
Ja, det er sant![]()
Her har jeg en rimelig god telefon, så syns snap tar greie bilder. Familien bruker bare lagre bildene på telefon for å se der likevel. Hadde vel vært noe annet om en ville printe de ut osv![]()
Jeg ender ofte med å ta samme bilder med vanlig kamerafunksjon og snapmen snap har jo utvidet måten man kan formidle bilder, med tekst og påtegninger osv.
Ja, de har så. Jeg bruker ofte snap funksjonen, også screenshotter jeg de bildene jeg vil ha selv også. Er ikke alltid en får unga i ro til å ta bilde med kamera og snap i alle fall![]()
Men hvorfor kan man ikke sidestille snap og mms?
Jeg har mye familie og flere venner som bor andre plasser, og jeg snapper masse bilder av barna og andre ting som skjer. Familien tar ofte skjermbilder av barna, så kan de velge ut selv hva de vil lagre og ikke. Tror ikke jeg har sendt en eneste mms med bilde etter jeg fikk snap. Kun om det blir for mye tekst for sms![]()
Samme herHar alt. Er innom alt daglig. Men skriver/legger ikke ut hver dag. Men kikker det gjør jeg.