Har du Facebook, instagram og snap?

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Jeg har alt, men tar pause fra Facebook en stund nå :)

Og hvor ofte bruker dere dette?

Har alt. Er innom alt daglig. Men skriver/legger ikke ut hver dag. Men kikker det gjør jeg.

Har kun Facebook. Kall meg gammeldags, men trenger ikke instagram og snapchat når jeg har Google og sms/MMS! :P

Jeg er vel innom Facebook hver dag, og da leser jeg litt innpå grupper jeg er medlem av eller scroller nedover feeden for å se hva verden driver med. ;)

Ja, har snap, Facebook og instagram. Er innom hver dag. Sender nok snap hver dag, men legger sjelden ut noe på fb eller instagram (alt er relativt, legger ut MAX 1 gang i uken)

Aktiv i alle kanaler, face, insta, snap og har til og med en egen blogg. Jeg syns definitivt ikke at snap og MMS er sidestilt. De har to helt forskjellige funksjoner.

Jeg oppsøker alle sosiale kanaler og opplever at det er viktig å følge med slik at jeg ikke faller av lasset før barna begynner å bevege seg inn i SoMe-sfæren.

Legger daglig ut meldinger på alle disse stedene. Runder snart 3000 følgere på insta. Det syns jeg er sært og morsomt på samme tid. Hvorfor syns en dame på 25 fra Tel aviv at livet mitt her hjemme i Norge er interessant liksom?

Har facebook og snap. Er innom fb hver dag, men skriver sjeldent. Legger stort sett ut linker om bilsikring. Snap bruker jeg mer. Har 10-20 venner/ffamilie snap og det sendes ofte bilder. Følger ingen kjente på snap

Har alle 3, men bruker bare facebook

Har alle. Sjekker alle ofte men mest aktiv selv på snap.

Har insta & snap,men bruker de sjeldent..fb kuttet jeg ut for 2år siden

Har både facebook, insta og snap. Blitt aktiv der etter jeg fikk barn faktisk :p plutselig har man noe å dele :p

Kuttet ut fb ganske kort etter at det kom. Men er på insta og snap. La ut mere før, men mistet litt inspirasjonen etterhvert.

Back
Topp