Julibeibi17
Flørter med forumet
Hadde sist søndag. TOTALT UFORVENTET
Så koselig Fikk du masse fint?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde sist søndag. TOTALT UFORVENTET
Så koselig Fikk du masse fint?
Ja, en god del klær og diverse til meg også Veldig stas! Samboer lurte meg trill rundt med at vi bare skulle ut en tur og at han måtte sjekke noe. Var borte maks 10-15min.. når vi kom hjem var huset fult av venninner
Haha, så morsomt Jeg er så nysgjerrig, så jeg maser på samboeren min nesten hver dag om han vet om noe Min store skrekk er jo at det er rotete her hjemme når jeg får besøk, så om det plutselig er en haug med folk her uten at jeg aner noen ting stresser meg litt
Har en stygg misstanke om at jeg får ,siden jeg har veldig mange nære venninner, som jeg i tillegg har stelt i stand shower til. Er IKKE fan av værken overraskelser eller oppmerksomhet så jeg gruer meg faktisk.. rømte nesten fra mitt eget "utdrikningslag" siden jeg da igjenn ikke ville ha denne overraskelsen eller fokus ... syntes sånt er kleint
Åååjoda,de vet nøyaktig hva jeg synes om detKan du ikke si i fra til venninnene dine at du ikke ønsker det??
Jeg har sagt i fra at jeg ikke ønsker babyshower, da jeg generelt ikke er så fan av konseptet..