Har du fått babyshower?

Julibeibi17

Flørter med forumet
Er så nysgjerrig på om noen av dere har fått babyshower:) Selv mistenker jeg at søstera mi ordner, men jeg er ikke helt sikker. Venter i spenning :-D
 
ja, jeg fikk babyshower på palmesøndagen, det var helt uventet:happy:
Jeg trodde jeg å samboern skulle på kino å bare skulle innom søstra hans for å levere nå, skjønte fort at jeg tok feil:p
Det var skikkelig flaut først, er ikke så glad i masse oppmerksomhet, men det ble skikkelig koselig:Heartpink
Var masse venninner, kollegaer og familie :love2
 
Nei her blir det ikke noe shower :p
 
Ikke nå og tror ikke det blir heller. Jeg fikk av min bestevenninne med førstemann, men regner ikke med det nå.
 
ja, jeg fikk babyshower på palmesøndagen, det var helt uventet:happy:
Jeg trodde jeg å samboern skulle på kino å bare skulle innom søstra hans for å levere nå, skjønte fort at jeg tok feil:p
Det var skikkelig flaut først, er ikke så glad i masse oppmerksomhet, men det ble skikkelig koselig:Heartpink
Var masse venninner, kollegaer og familie :love2

Så koselig da!:) Skjønner hva du mener med at det var litt flaut, akkurat sånn er jeg også:p
 
Jeg har ikke de store forventningene om det, fikk med storebror for 2 år siden.

Men det hadde absolutt vært kjekt :)
 
Jeg hadde fått om jeg ville ha, men jeg har ikke så stor ineresse av det :p
Vil heller at folk skal komme på besøk etter babyen er født :)
 
Fikk sist, og ble kjempedårlig av det. Denne gangen er jeg kvalmere i utgangspunktet så tror ikke det blir :)
 
Har en stygg misstanke om at jeg får ,siden jeg har veldig mange nære venninner, som jeg i tillegg har stelt i stand shower til. Er IKKE fan av værken overraskelser eller oppmerksomhet så jeg gruer meg faktisk.. rømte nesten fra mitt eget "utdrikningslag" siden jeg da igjenn ikke ville ha denne overraskelsen eller fokus ... syntes sånt er kleint:p
 
Nei og jeg har sagt klart i fra at jeg ikke vil ha noe :p Haaater den type oppmerksomhet!
 
Tviler på det :) har ikke så mange venner og familien min er ikke av de sol bryr seg om sånt
 
Back
Topp