Har du fått babyshower?

Nei, har sagt ifra at jeg ikke vil ha [emoji12]
Hadde med førstemann å krevde å vite når det var hvis det ble noe, hater overraskelser og oppmerksomhet [emoji85]
 
Jeg hadde null forventninger til å skulle få og liker ikke oppmerksomhet og overraskelser, synes det er flaut og mistrives egentlig i sånne settinger - men det var veldig hyggelig gjort av svigerinnen min å stelle i stand til meg i påsken :) Jeg hadde ingen anelse! Jeg ble så satt ut da jeg ble møtt hjemme hos foreldrene mine av to svigerinner, en kusine og to venninner, at jeg ikke fikk frem en mine eller et ord[emoji12] jeg trodde vi skulle i påskeselskap, men ble "forlatt i døra" av mann og barn[emoji85] Det var veldig koselig og en utrolig fin tanke av svigerinnen min å planlegge noe sånt (med hjelp fra sambo[emoji6]), så jeg er jo veldig takknemlig selv om det ikke hadde gjort meg noe å ikke få[emoji4] Heldigvis ikke så mange som var der, men fikk mye fint og de hadde laga god mat og kaker[emoji4]
 
Ikke babyshower her, skl ta en mini feiring etter baby er født sammen med noen venninner :Heartred

Men fikk utrolig fin overraskelse av svigerinne og bror med ei alldeles nydelig bleiekake :Heartred
 
Så koselig Fikk du masse fint?:)

Ja, en god del klær og diverse til meg også:dummy1: Veldig stas! Samboer lurte meg trill rundt med at vi bare skulle ut en tur og at han måtte sjekke noe. Var borte maks 10-15min.. når vi kom hjem var huset fult av venninner:love2
 
Ja, en god del klær og diverse til meg også:dummy1: Veldig stas! Samboer lurte meg trill rundt med at vi bare skulle ut en tur og at han måtte sjekke noe. Var borte maks 10-15min.. når vi kom hjem var huset fult av venninner:love2

Haha, så morsomt:) Jeg er så nysgjerrig, så jeg maser på samboeren min nesten hver dag om han vet om noe :p Min store skrekk er jo at det er rotete her hjemme når jeg får besøk, så om det plutselig er en haug med folk her uten at jeg aner noen ting stresser meg litt:laughing002
 
Haha, så morsomt:) Jeg er så nysgjerrig, så jeg maser på samboeren min nesten hver dag om han vet om noe :p Min store skrekk er jo at det er rotete her hjemme når jeg får besøk, så om det plutselig er en haug med folk her uten at jeg aner noen ting stresser meg litt:laughing002

Haha, skjønner den!:laughing002 Min samboer er heldivis veldig flink til husarbeid ellers så tenkte ikke så veldig mye over at han støvsugde, ryddet kjøkkenet, vasket over gulvene osv..:confused013 Men det var mye som ga mening etterpå... skjønner ikke at han hadde greid å holde det hemmelig. Hadde vist vært planlagt i cirka 1mnd..hadde det vært meg hadde jeg nok røpt meg på dagen:smiley-ashamed004:smiley-angelic006
 
Ikke hatt.. Men fikk bleiekake da jeg var innlagt på sykehuset siste halvdel av forrige svangerskap :) Det var jo hyggelig;)
Tror ikke det blir noe denne gangen :)
 
Jeg har sagt fra at jeg ikke ønsker [emoji3] jeg har bestilt besøk til etterpå med mat på døra [emoji51][emoji28] jeg kommer mest trolig til å være en god del alene, så har booket venner til å hjelpe meg på den måten istede [emoji7]
 
Jeg vet at jeg får da jeg måtte være med å lage gjestelisten, men jeg aner ikke når eller hvor eller noe mer enn at det vil skje ;)
 
Håper jeg slipper! Orker ikke ta inn over meg noen amerikanske tradisjoner, syns det hele blir litt teit. Håper heller folk kommer på barselbesøk med en liten gave i tiden etter fødsel. Mye koseligere å ha hyggelige lunsjdate hjemme med venninner, og da bare besøk av et par stykker hver gang. [emoji4]
 
Har en stygg misstanke om at jeg får ,siden jeg har veldig mange nære venninner, som jeg i tillegg har stelt i stand shower til. Er IKKE fan av værken overraskelser eller oppmerksomhet så jeg gruer meg faktisk.. rømte nesten fra mitt eget "utdrikningslag" siden jeg da igjenn ikke ville ha denne overraskelsen eller fokus ... syntes sånt er kleint:p

Kan du ikke si i fra til venninnene dine at du ikke ønsker det??

Jeg har sagt i fra at jeg ikke ønsker babyshower, da jeg generelt ikke er så fan av konseptet..
 
Kan du ikke si i fra til venninnene dine at du ikke ønsker det??

Jeg har sagt i fra at jeg ikke ønsker babyshower, da jeg generelt ikke er så fan av konseptet..
Åååjoda,de vet nøyaktig hva jeg synes om det;)
Har ingenting imot konseptet , veldig koselig når det er for andre... men jeg er ikke person som liker meg som midtpunkt.
 
a0e3ffbd3fe85d1ee1d7fe894ff96601.jpg
jeg fikk søndag for en uke siden og det var SÅ koselig. Blir så rørt over alle som har satt av tiden til å delta og hvor mye jeg fikk påspandert [emoji170][emoji1348][emoji480]
 
Har ikke fått, og forventer heller ikke. Ikke noe tradisjon for å følge alle mulige amerikanske skikker/tradisjoner blant mine venner. Og nå er det bare en uke igjen til termin. Barselbesøk er like bra, om ikke enda bedre! Så jeg håper på mange barselbesøk når den tid kommer om ikke så veldig lenge. [emoji16]
 
Fikk søndag for en uke siden [emoji178] Super koselig! [emoji4] Siden vi har mye til lille etter storesøstrene, fikk jeg heller et gavekort på The Well spa enn masse vi egentlig ikke trenger [emoji7] Fikk også litt klær da, siden noen av de ikke klarte å dy seg [emoji28][emoji178]

f0b37fad0a88e9e276499c114183dc37.jpg
 
Back
Topp